• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
1

حجت الاسلام عباسی: کتابهای شهید مطهری برای تمامی سطوح فکری قابل استفاده می باشد

  • کد خبر : 14342
  • 10 اردیبهشت 1393 - 14:03
حجت الاسلام عباسی: کتابهای شهید مطهری برای تمامی سطوح فکری قابل استفاده می باشد

همایش حکمت مطهر صبح امروز در سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) خرمدره با حضور مسئولین و بسیجیان برگزار شد. به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام روح‌الله عباسی ، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان در این همایش به شخصیت بزرگ شهید مطهری اشاره کرد و گفت:کتابهای شهید مطهری برای تمامی سطوح فکری قابل استفاده می باشد. […]

همایش حکمت مطهر صبح امروز در سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) خرمدره با حضور مسئولین و بسیجیان برگزار شد.

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام روح‌الله عباسی ، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان در این همایش به شخصیت بزرگ شهید مطهری اشاره کرد و گفت:کتابهای شهید مطهری برای تمامی سطوح فکری قابل استفاده می باشد.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال گفت:دشمن رخنه در فرهنگ ها کرده است و مقام معظم رهبری با هدف نامگذاری امسال این مکر دشمن را گوشزد نموده است و ما نیاز داریم با عزم ملی و مدیریت جهادی در برابر این تهاجم دشمن بایستیم.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد:ذات دشمن شیطانی است و ماهیت انقلاب ما،اسلامی . هیچ وقت این دوماهیت نمی توانند با هم در کنار همدیگر باشند.

وی گفت:دشمنان با هزاران ترفند و حیله درصدد نابودی انقلاب اسلامی هستند اما نمی دانند که ملت اسلامی ایران،ملتی خداجوی است و خدا این ملت را یاری کرده و از این به بعد نیز یاری خواهد نمود.

وی در ادامه ضمن اشاره به امداد های غیبی خدا در صدر اسلام برای مسلمانان گفت:آمریکا بازی جنگ را با مسلمانان همین طور ادامه می دهد ،در قضیه ی جنگ با ما ازاول انقلاب تمام توانش را به کارگرفته بود اما شکست خورد.زیرا که حرکت جوانان و رزمندگان ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس براساس مدیریت جهادی بود.

وی گفت:اگر امروز امریکا توان حمله ی نظامی ندارد خودشان اذعان می کنند ،وزیر دفاع امریکا گفته است: “اگر ما امروز به ایران حمله کنیم ۱۰ میلیون جوان ایرانی در مقابل ما قرار خواهند گرفت.”

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت : دشمنان دیدند که توان حمله ی نظامی ندارند رو به توطئه های دیگر آوردند.و امروز با مسائل فرهنگی در صدد مقابله با انقلاب اسلامی است تا به اهداف شوم خود برسد.

وی گفـت: در مقابل هجمه های گسترده دشمن باید روحیه شهادت طلبی خود را حفظ کنیم و از زندگانی پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع)الگو بگیریم.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=14342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.