• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

اسرائیل خطری برای همه ملت های منطقه ا ست

  • کد خبر : 11470
  • 27 بهمن 1392 - 23:30
اسرائیل خطری برای همه ملت های منطقه ا ست

دبیرکل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را به عنوان خطری برای همه ملت ها و کشورها معرفی کرد . به گزارش نبض سحر به نقل از دانا به نقل از العالم، سید حسن نصر الله یکشنبه شب به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت تاکید کرد که اسرائیل همچنان دشمن درجه یک ما باقی می ماند […]

دبیرکل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را به عنوان خطری برای همه ملت ها و کشورها معرفی کرد .

به گزارش نبض سحر به نقل از دانا به نقل از العالم، سید حسن نصر الله یکشنبه شب به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت تاکید کرد که اسرائیل همچنان دشمن درجه یک ما باقی می ماند و متاسفانه امروز مردم کشورهای مختلف بدون در نظر گرفتن خطر رژیم صهیونیستی به مسائل داخلی مشغولند.

اسرائیل و آمریکا به دنبال حذف مساله فلسطین

دبیرکل حزب الله لبنان  با اشاره به اینکه اسراییل می خواهد منطقه به مرحله ای برسد که هیچ توجهی به مساله فلسطین و خطر اسراییل نشود ، آمریکایی ها و اسراییلی ها می خواهند فلسطین خارج از اولویتهای ملتهای عربی و اسلامی باشد.

وی تاکید کرد : اسراییل امروز را فرصتی برای خود می داند و با آمریکاییها درباره حذف مساله فلسطین و تحمیل شرایط به فلسطینی ها برای سازشی که متناسب با خواست و نظرات رژیم اشغالگرو واشنگتن، سخن می گوید.

سید حسن نصر الله با اشاره به اینکه اسراییل دشمن و خطری برای لبنان، امنیت، حاکمیت و خاک و مرز آن است ،افزود :  کسی برای فلسطین فرصت ندارد و نمی تواند به آمریکا فشار آورد بلکه برعکس، اوضاع کنونی فشاری بر فلسطین است و متاسفانه ملتهای عربی و فلسطینی ها در وضعیت دشواری هستند.

مقاومت لبنان را از خطر بزرگ رژیم صهیونیستی نجات داد

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره تلویحی به خیانت برخی افراد به آرمان های مقاومت و مردم لبنان گفت : برخی درلبنان اسراییل را از زمان حمله به بیروت در سال ۱۹۸۲ منجی تصویر نمودند.

وی با بیان اینکه  اسراییل همچنان دشمن و تهدیدی است که باید به آن توجه نمود، گفت : اگر مقاومت و درگیری خونین با نیروهای اشغالگر نبود اسراییل از لبنان خارج نمی شد. می خواهند فلسطین و نبرد با دشمن صهیونیستی از اولویتها، اندیشه، قلب و حتی احساس خارج شود.

وی افزود : اسراییل چنددستگی شدید در لبنان و منازعه در سوریه را فرصتی برای در هم کوبیدن مقاومت می داند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد : ما در مرحله ای قرار داریم که هیچ کسی نمی خواهد در آن از دشمن ما یعنی اسراییل حرفی بزند و این چیزی است که آمریکا و اسراییل می خواهند و همت گسترده آمریکا برای حل تنش عربی – اسراییلی جای سوال و شگفتی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همچنان مقاومت را خطری برای طرحها و آرزوهایش می داند ، افزود : مقاومت آمادگی بالای خود را حفظ کرده است و دشمن می داند مقاومت خبره و کارایی اش را به رغم شهدایی که در سوریه تقدیم نموده، افزایش داده است.

وی گفت : دشمن باید بداند که نباید درباره مقاومت لبنان در محاسباتش اشتباه کند. می خواهیم ارتش لبنان تنها قدرتی باشد که مسئولیت حفظ لبنان را به عهده بگیرد و از تمام مردم لبنان می خواهم به تهدید و خطرات ناشی از اسراییل توجه نموده و به مسئولیت ملی خود عمل نمایند.

دبیرکل حزب الله لبنان بیان کرد : امیدواریم اراده ملی محقق شود و دارای کشور قدرتمند و ارتش قوی برای مقابله با خطرات باشیم. برخی مقاومت را مسئول هر گونه تعدی اسراییل به لبنان می دانند درحالی که اگر به استدلال بهانه به دست دشمن ندادن گوش می دادیم، امروز اسراییل در بیروت و الجبل بود، حکومت را در دست داشت و منابع کشورمان را غارت می کرد و پیروزی های بزرگی که همه از آن بهره مند شدند محقق نمی شد.

خطر تکفیری ها مانند اسرائیل منطقه را تهدید می کند

وی با مقایسه خطر تکفیری ها با خطر اسرائیل تاکید کرد : خطر تروریسم تکفیری تمام منطقه را مانند اسراییل تهدید می کند. تروریسم تکفیری در تمام منطقه موجود است و متشکل از گروههای مسلح می باشد.

سید حسن نصر الله با بیان اینکه النصره تفاوتی با داعش ندارد اما وقتی اختلاف پیدا کردند یکدیگر را تکفیر نمودند، افزود : رویدادهای سوریه به ویژه درگیری داعش با گروههای تکفیری مایه تامل است.

وی خاطرنشان کرد: تکفیریها به تکفیر طرفهایی که با آنان اختلاف دارند اکتفا نکرده و همه چیز را تکفیر می کنند  و کشتارو درگیری میان آنان در سوریه نشانه اندیشه آنان است.

دبیرکل حزب الله لبنان با یادآوری جنایت و اعمال گروههای تکفیری در افغانستان افزود : آنچه تکفیریها در افغانستان انجام دادند بدتر از آنچه است که نیروهای اتحاد جماهیر شوروی سابق انجام دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.