• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

موفقیت های توافقنامه ژنو به برکت انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 11039
  • 18 بهمن 1392 - 19:40
موفقیت های توافقنامه ژنو به برکت انقلاب اسلامی است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های توافقنامه ژنو به برکت انقلاب اسلامی است .به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد پنجشنبه در جمع مردم خرمدره افزود: طی ماه های گذشته گروه مذاکره کننده ۱+۵ و دستگاه دیپلماسی ایران برای حل و فصل مسائل هسته ای اقدامات مناسبی را انجام داده است. […]

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های توافقنامه ژنو به برکت انقلاب اسلامی است .به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد پنجشنبه در جمع مردم خرمدره افزود: طی ماه های گذشته گروه مذاکره کننده ۱+۵ و دستگاه دیپلماسی ایران برای حل و فصل مسائل هسته ای اقدامات مناسبی را انجام داده است.

وی یادآورشد: ایران بارها بر موضع رسمی خود مبنی بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تاکید کرده و از این مواضع ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: دستگاه دیپلماسی ایران با قدرت تمام مذاکرات هسته ای را با هدایت و مدیریت مناسب ادامه می دهد و در نهایت قدرت های برتر جهان مجبور به پذیرش ایران هسته ای خواهند بود.

وی اظهار کرد: موفقیت های کنونی حاصل شده در بحث مذاکرات ژنو در سایه انقلاب سال ۵۷ است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، کشوری استثنایی و بی همتا به لحاظ نظام سیاسی ، حکومت دموکراتیک و مستقل با پشتوانه مردم سالاری دینی محسوب می شود.

وی یادآورشد: نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم سالاری دینی بدون کمترین وابستگی به ابر قدرت های غرب و شرق، همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: ایران اسلامی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در منقطه باید در عرصه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی با شتاب بیشتری حرکت کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ایران بهبرکت انقلاب اسلامی در تولید مقالات علمی، فناوری نانو و دیگر بخش ها به موفقیت های بی بدیلی دست یافته است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید طی سال های آینده به پنج قدرت برتر قاره آسیا تبدیل شود و تحقق آن مستلزم بهره گیری از امکانات، برنامه ریزی مطلوب و همکاری تمام بخش ها است.

وی یادآورشد: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و ترقی اقتصادی است و نظام اسلامی باید برای تحقق برنامه ریزی های انجام شده، با شتاب بیشتری پیش برود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه مهم ترین دستآورد انقلاب جمهوریت و اسلامیت است، افزود: در دنیای پوشیده از ظلم و فساد در قلب جهان اسلام یک نظام سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی و برآمده از اراده ملت شکل گرفت.

وی اظهار کرد: در کشوری که حدود دو هزار و ۵۰۰ سال دیکتاتوری شاهنشاهی را تجربه کرده بود، راه برای شکل گیری یک نظام سیاسی که پشتوانه آن مردم سالاری دینی است، گشوده شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: هم اکنون نظام اسلامی در تمامی بخش ها به ویژه در حوزه دفاعی و سیاسی به قدرت نخست در منطقه تبدیل شده و در حل و فصل مناقشات منطقه ای نقش تعیین کننده ای داشته است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: جایگاه برتر ایران در منطقه و صحنه بین المللی بر آمده از عزت، اقتدار و اراده مردمی است.

 

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.