• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
6

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب هتاکی‌های دشمنان را خواهند داد

  • کد خبر : 11015
  • 18 بهمن 1392 - 19:02
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب هتاکی‌های دشمنان را خواهند داد

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز و غیرتمند کشورمان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب هتاکی‌های دشمنان را خواهند داد. حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به فراز «شهداء علی […]

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز و غیرتمند کشورمان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب هتاکی‌های دشمنان را خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به فراز «شهداء علی خلقه» اظهار داشت: محکمه عدل الهی شهود متعددی دارد، که می‌توان به خدا، پیامبران به ویژه خاتم انبیاء(ص)، ائمه معصومین (ع)، قرآن، فرشته‌ها، اعضاء و جوارح، زمین و زمان اشاره کرد.

وی افزود: نخستین شاهد، خداوند متعال است، خداوند متعال علیم و بصیر، «عالم الغیب والشهاده و بکل شیءٍ» شهید و آگاه است و خداوند به همه اعمال، کردار و اندیشه آشکار و پنهان بشر آگاه است. بنابراین نخستین گواه در دنیا و آخرت ذات مقدس الهی است.

نورپور با بیان اینکه دومین شاهد، پیامبران هستند، ادامه داد: یکی دیگر از گواهان در قیامت پیامبران بزرگوار هستند، بنابراین شاهد هر امتی در روز قیامت پیامبر همان امت خواهد بود و شاهد تمام انبیاء هم شخص رسول اکرم (ص) است.

این مسئول در ادامه به ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: بیعت همافران و افسران نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ با امام عزیز دل همه را شاد کرد.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: نیروی هوایی کشورمان در جریان پیروزی انقلاب و در طول ۸ سال دفاع مقدس عشق، علاقه و ارادت خویش را به نظام، ولایت و مردم بارها و بارها به نمایش گذاشته است.

نورپور ضمن تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور شد، در دنیا انقلاب‌های زیادی رخ داده است، ادامه داد: انقلاب‌های زیادی بر گرفته از انقلاب اسلامی کشورمان در منطقه و کشورهای اسلامی به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی کشورمان با همه انقلاب‌ها هم در پیدایش، اهداف و علل، رهبری، مشارکت مردمی و… تفاوت دارد.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب صرف سیاسی و یا اقتصادی و متعلق به طبقه خاصی نبود، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود همه جانبه و الهی و ملت ما برای خدا، برای اقامه دین و ارزش‌های انسانی و اسلامی انقلاب کرد.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: شعارهای انقلاب، شعارهای اسلامی و پایگاه انقلاب مساجد و حسینیه‌ها بود. سلاح مردم انقلابی، قرآن و اهل بیت (ع) بود و بعد از پیروزی انقلاب هم همه تلاش امام و مسئولان و مردم با وجود آن همه مشکلات پیاده کردن دستورات اسلام بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز به برکت نظام اسلامی معارف اسلامی در دانشگاه‌ها و مدارس تدریس می‌شود و امروز اسلام و اهل بیت(ع) دست جوانان ما را گرفته آنان را عزیز و ابدی کرده است و امروز بر این جامعه الله حکومت می‌کند.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن هتاکی‌های دولت مردان آمریکا گفت: اوباما و کری و شرمن کوچک‌تر از آن هستند که برای ما خط و نشان بکشند و ما انتظار داریم دولتمردان محترم جواب توهین و اظهارات طلبکارانه و قلدرمابانه و بی‌ادب آمریکایی‌ها را قاطعانه بدهند.

این مسئول با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: مردم عزیز و غیرتمند کشورمان روز ۲۲ بهمن جواب این هتاکی‌ها را خواهند داد.

خطیب جمعه خرم‌دره ضمن انتقاد به نحوه توزیع سبد کالا گفت: اصل مساعدت به اقشار آسیب‌پذیر و کم بضاعت جامعه عمل مطلوبی است، ولی نه به این کیفیت که دشمن به ما بخندد، طراحان و مجریان این طرح به دولت و ملت صدمه زدند که امیدواریم در این زمینه اصلاح جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.