• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
0

عملیات طوفان الاقصی ۲ کاملاً موفقیت‌آمیز بود

  • کد خبر : 84667
  • 13 مهر 1403 - 15:22

حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: آمریکا در همه جنایات اخیر شریک است؛ چه به لحاظ سیاسی که به جای تلاش برای پایان دادن جنگ با حرب کنترل میدان جنگ در صدد فرصت دادن هر چه بیشتر به فرزند نامشروع خود؛ یعنی رژیم جعلی است و از […]

حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: آمریکا در همه جنایات اخیر شریک است؛ چه به لحاظ سیاسی که به جای تلاش برای پایان دادن جنگ با حرب کنترل میدان جنگ در صدد فرصت دادن هر چه بیشتر به فرزند نامشروع خود؛ یعنی رژیم جعلی است و از طرف دیگر با حمایت‌های نظامی و اقتصادی ۲۰ میلیارد دلاری، زمینه را برای ادامه هر چه بیشتر فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در کنار کمک‌های آمریکا، کشورهای آلمان؛ ایتالیا و انگلیس نیز کمک‌های نظامی خود چندین برابر افزایش داده‌اند، افزود: ضمن آن که کمک‌های مستشاری و اطلاعاتی نیز پشتیبان جنایت‌های این رژیم است. و بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر آمریکا و دیگر کشورهای غربی دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارند، قطعاً منطقه آرامش را به خود خواهد دید.

امام جمعه خرمدره با اشاره به ریشه دشمنی آمریکا با ایران گفت: علی رغم تفکر سهل اندیشان که فکر می‌کنند مشکل آمریکا با ایران مسائلی مانند انرژی هسته‌ای و حقوق بشر است، همان گونه که رهبر عزیزمان می‌فرمایند و دلایل و شواهد کافی هم وجود دارد، این دشمنی اساساً به ماهیت استقلال‌طلبانه جمهوری اسلامی برمی‌گردد.

وی به فلسفه موجودیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: کمک‌های فوق العاده آمریکا و کشورهای اروپایی به رژیم جعلی نشان می‌دهد که موجودیت این رژیم نه یک موجودیت استقلالی که بلکه یک وجود تبعی از آمریکا و جبهه کفر است که نقش ژنرال را بازی کرده و عامل اصلی ادامه سلطه آمریکا بر منابع آسیای غربی (خاورمیانه) است.

حجت الاسلام زاهدی پور افزود: همه این موارد نشان می‌دهد که شهادت سید حسن نصر الله و شهدای دیگر نباید موجب ضعف و ناامیدی باشد؛ چرا که هدف، از بین بردن جبهه کفر و رژیم جعلی است که سید حسن و همه شهدا و رزمندگان است و با افتادن یک علمدار، علمدارهای دیگر، علمداری خواهند کرد. ضمن آن که ساختار مدیریتی قدرتمند و تزلزل ناپذیر از ویژگی‌های مهم حزب الله لبنان است که این ساختار، بنیان مرصوص الهی است که با شهادت فرماندهان آن‌ متلاشی نمی‌شود.

وی به اشاره به تحریم دبیر کل سازمان ملل از سوی رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام هم نهایت درماندگی و حضیض ذلت دشمنان نشان داد. و هم اوج عزت ما را به جهان به نمایش گذاشت. و نشان می‌دهد که علی‌رغم ادعای دشمنان، عملیات طوفان الاقصی ۲ موفقیت آمیز بوده است.

به گفته وی، تحریم دبیر کل سازمان ملل، نشان داد که علی رغم شعارهای تو خالی‌ برخی دشمنان، عملیات طوفان الاقصی ۲ کاملاً موفقیت‌آمیز بود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=84667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.