• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0

پرتاب ماهواره چمران، گامی دیگر در باور به توانمندی‌ها است

  • کد خبر : 84490
  • 30 شهریور 1403 - 15:39

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) بعد از هجرت به اقامه نماز جمعه می‌پرداختند اظهار کرد: نماز جمعه نماد حاکمیت دینی است. وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند: ما در مقابل دفاع از کشور خود و اسلام عزیز در مقابل هر مهاجم ایستاده‌ایم […]

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) بعد از هجرت به اقامه نماز جمعه می‌پرداختند اظهار کرد: نماز جمعه نماد حاکمیت دینی است.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند: ما در مقابل دفاع از کشور خود و اسلام عزیز در مقابل هر مهاجم ایستاده‌ایم تأکید کرد: مهاجم می‌خواهد ابرقدرت با قدرت کم (باشد)، فرقی در نظر ما نیست و برای‌ ما واجب است تا از نوامیس اسلام، خود و از کشور اسلامی دفاع کنیم.

‌امام جمعه شهرستان خرمدره عنوان کرد: باید دقت کرد تا زمانی که در حال دفاع هستیم هر قدرتی بخواهد بر ما هجمه کند، با او مقابله می‌کنیم و نسبت به این مهم هیچ هراس نداریم.

وی با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره چمران، گامی دیگر در مسیر انقلابی‌گری و باور به توانمندی‌ها است ادامه داد: نگرانی غربی‌ها به ویژه آمریکا را درک می‌کنیم و این نگرانی مایه اطمینان خاطر ماست و نشان می‌دهد ما در مسیر اهداف تعیین شده انقلاب حرکت می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان خرمدره تأکید کرد: وحدت در امت اسلامی و همه عرصه‌های اجتماعی مهم بوده و مفهوم امت اسلامی، رمز اصلی وحدت لحاظ می‌شود که تأکید امامین انقلاب بر آن است.

زاهدی‌پور تصریح کرد: وحدت به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نه تاکتیک بلکه یک مفهوم راهبردی است و یکی از دلایل مهم دفاع از فلسطین هم، اعتقاد به وحدت و همدلی است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=84490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.