• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
0

بازگشائی خیابان امیرکبیر خرم دره بعد از ۳۰ سال

  • کد خبر : 84286
  • 10 شهریور 1403 - 9:15
بازگشائی خیابان امیرکبیر خرم دره بعد از ۳۰ سال
شهرداری خرم‌دره با تملک و بازگشایی زمین‌های مشکل‌ساز در خیابان‌های شریعتی و امیرکبیر شمالی، پس از سال‌ها مشکلات عبور و مرور شهروندان را برطرف کرد.

به گزارش نبض سحر، یکی از معضلات ترافیکی که چندین سال بود در شهر خرم‌دره لاینحل مانده بود، امروز با تملک شهرداری و رضایت مالکان این مسیر برطرف شد. این مسیرکه از خیابان شهیدکاظمی می‌گذرد، خیابان امیرکبیرشمالی را به امبرکبیر جنوبی وصل می کند و بار ترافیکی و سهولت رفت وآمد را در شهر ایجاد کرد.

شهردار خرم‌دره در حاشیه افتتاح پروژه اعلام کرد که یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری، تملک و بازگشایی زمین وراث مرحوم نجاتی در انتهای خیابان شریعتی بوده است. این پروژه که در راستای حل مشکل ۳۰ ساله این مسیر انجام شده، اهمیت زیادی برای مدیریت شهری دارد.

نوری آرا همچنین تاکید کرد که تملک املاک یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و با توجه به اعتبارات هزینه شده، خدمات ارائه شده در این پروژه‌ها بسیار مفید خواهند بود.

شهردار خرمدره به پروژه بازگشایی ۳۲ متری امیرکبیر شمالی نیز اشاره کرد و توضیح داد که ملک آقای عزیزی که در این مسیر قرار داشت، سال‌ها مانعی برای عبور و مرور اهالی بود. با تلاش‌های چند ساله و برگزاری جلسات متعدد، تملک این ملک بر اساس طرح تفصیلی و قوانین موجود انجام شد.

نوری آرا ابراز امیدواری کرد که با اتمام عملیات اجرایی و تملک سایر املاک در این مسیر، مشکلات زیادی که اهالی منطقه با آن مواجه بودند، برطرف شود.

وی بیان کرد که افتتاح این پروژه‌ها موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد و بسیاری از پروژه‌های شهرداری نیز در طول سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید، که این اقدامات قطعاً رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

شهردار خرمدره همچنین تأکید کرد که مدیریت شهری تا آخرین لحظه مسئولیت خود از خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=84286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.