• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
2

مسیر ارتباطی روستاهای خرم دره آسفالت ریزی شد

  • کد خبر : 84273
  • 08 شهریور 1403 - 11:45
مسیر ارتباطی روستاهای خرم دره آسفالت ریزی شد

به گزارش نبض سحر، همزمان با هفته دولت، پروژه‌های آسفالت مسیرهای ارتباطی روستاهای شویر، سوکهریز، اردجین و اسلام‌آباد به بهره‌برداری رسیدند. در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌درهدر گفتگو با خبرنگار نبض سحر اعلام کرد: «با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت آسفالت […]

به گزارش نبض سحر، همزمان با هفته دولت، پروژه‌های آسفالت مسیرهای ارتباطی روستاهای شویر، سوکهریز، اردجین و اسلام‌آباد به بهره‌برداری رسیدند.

در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌درهدر گفتگو با خبرنگار نبض سحر اعلام کرد: «با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت آسفالت جاده‌ها، هم‌زمان با هفته دولت، ۳ پروژه روکش آسفالت، تعریض و بهسازی به بهره‌برداری رسید. از این تعداد، دو پروژه مربوط به روکش راه‌های روستایی و یک پروژه دیگر مربوط به تعریض و بهسازی آسفالت بود.»

مهدی دهقانی در ادامه افزود: روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، روکش محور کمربندی خرمدره-ابهر به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان و همچنین تعریض، بهسازی و روکش آسفالت ورودی و خروجی تقاطع روستای نصیرآباد با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.

وی همچنین تأکید کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های مختلفی برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌های خرم‌دره اجرا شده است که علاوه بر جلب رضایت کاربران جاده‌ای، منجر به کاهش حوادث جاده‌ای در سال‌های گذشته شده است. امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کاربران، شاهد کاهش تصادفات بیشتری در آینده باشیم.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=84273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.