• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 9 September - 2024
3

ملاک خبرنگار بودن عضویت در سامانه ” ای رسانه” است

  • کد خبر : 84048
  • 17 مرداد 1403 - 12:24
ملاک خبرنگار بودن عضویت در سامانه ” ای رسانه” است

به گزارش نبض سحر ، به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار، مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان خرم‌دره با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان ، فرماندار و امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان در سالن کشاورزان فرمانداری خرم دره برگزار شد. در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن تاکید […]

به گزارش نبض سحر ، به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار، مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان خرم‌دره با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان ، فرماندار و امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان در سالن کشاورزان فرمانداری خرم دره برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن تاکید بر آموزش و توانمندسازی خبرنگاران اظهار داشت: ملاک خبرنگاربودن عضویت در سامانه ” ای رسانه” می باشد و اگر در حوزه آموزش و توانمند سازی خبرنگاران در شهرستان خرم‌دره حداقل ۲۰ نفر معرفی شود کارگاه تخصصی و آموزش خبرنگاری با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

اصغر حاج علی اکبری در ادامه با اشاره اهمیت حوزه خبرنگاری در بعد بین الملی گفت: ما در دورانی قرار داریم که جنگ رسانه‌ای علیه کشور ما یک جنگ تمام عیار است اگر بخواهیم با این جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم حرکت حق باید داشته باشیم و پاسخ روایت ناحق را با حق دهیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه خبر، ادامه داد: در همین راستا همزمان با روز خبرنگار سه جشنواره شامل اختتامیه جشنواره روایت خدمت شهید جمهور، حماسه حضور و جشنواره مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود که داوری آثار در تهران انجام شده است.

در ادامه این مراسم فرماندار خرم‌دره نیز با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار دارند، تصریح کرد: در جهان امروز شاهد استفاده گسترده دشمنان از رسانه‌ها هستیم که توجه به همین موضوع اهمیت رسانه را بیش از بیش آشکار می‌سازد.

فیاص محبی با اشاره به شهادت بیش از ۱۵۰خبرنگار در غزه، ادامه داد: این خبرنگاران نقش موثری در همراه کردن وجدان‌های بیدار جهان با مظلومیت مردم غزه و آشکار کردن جنایات رژیم صهیونیستی داشتند.

زهرا باقرزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه خبر در خرم‌دره دنبال می‌شود آموزش و توانمند سازی خبرنگاران است، تصریح کرد: در همین راستا دو کارگاه آموزشی در سطح شهرستان برگزار شده و سومین کارگاه نیز ماه آینده برگزار می‌شود .

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=84048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.