• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
2

حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده وحدت و همبستگی ملی است

  • کد خبر : 83698
  • 07 تیر 1403 - 23:43
حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده وحدت و همبستگی ملی است

محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر ضمن گرامیداشت چهلم شهدای خدمت گفت: انتخابات به عنوان یکی از ارکان اساسی دموکراسی، فرصتی را فراهم می‌آورد تا مردم بتوانند اراده خود را در تعیین سرنوشت کشور بیان کنند، حضور گسترده مردم در انتخابات پیام‌های متعددی را به داخل و خارج از کشور ارسال می‌کند که […]

محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر ضمن گرامیداشت چهلم شهدای خدمت گفت: انتخابات به عنوان یکی از ارکان اساسی دموکراسی، فرصتی را فراهم می‌آورد تا مردم بتوانند اراده خود را در تعیین سرنوشت کشور بیان کنند، حضور گسترده مردم در انتخابات پیام‌های متعددی را به داخل و خارج از کشور ارسال می‌کند که هر کدام از اهمیت خاصی برخوردارند.

وی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده وحدت و همبستگی ملی است، این مشارکت، بیانگر این است که مردم با وجود تفاوت‌ها و تنوعات فرهنگی، قومی و مذهبی، در تعیین سرنوشت مشترک خود هم‌صدا و متحد هستند، این پیام می‌تواند به تقویت انسجام اجتماعی و کاهش تنش‌ها و اختلافات داخلی کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی بیشتری را از سوی منتخبان و نهادهای دولتی به همراه دارد، وقتی مردم به صورت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند، کاندیداها و مسئولین باید برنامه‌های خود را شفاف‌تر ارائه دهند و به نیازها و مطالبات عمومی توجه بیشتری داشته باشند، این امر می‌تواند به بهبود عملکرد دولت و افزایش شفافیت در فرآیندهای اجرایی منجر شود.

 

سلیمی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام مثبتی را به جامعه بین‌المللی ارسال می‌کند. این مشارکت نشان‌دهنده پویایی و زنده بودن دموکراسی در کشور است و می‌تواند به تقویت جایگاه بین‌المللی و افزایش اعتبار کشور در عرصه جهانی کمک کند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در روز عید غدیر خم بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در روز غدیر بهترین محتوا برای ارائه شاخص ها و جهاد تبیین است که باید همگی در راستای آن حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در پایان از مردم ولایتمدار خرمدره برای حضور حداکثری در ۸ ام تیرماه پای صندوق های رای دعوت نمود تا حماسه ای دیگر در تاریخ کشور رقم بزنند.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.