• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
0

امام خمینی(ره) به آینده امید داشت و به پیروزی نهایی اسلام در جهان ایمان داشت

  • کد خبر : 83615
  • 13 خرداد 1403 - 14:04
امام خمینی(ره) به آینده امید داشت و به پیروزی نهایی اسلام در جهان ایمان داشت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره گفت: امام خمینی به آینده امید داشت و به پیروزی نهایی اسلام در جهان ایمان داشت، او معتقد بود که اسلام می‌تواند مشکلات جهان را حل کند و بشریت را به سعادت و رستگاری رهنمون شود

حجت الاسلام فرشید ملکی  در گفتگو با نبض سحر ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی بود، او شخصیتی برجسته بود و تأثیری عمیق و ماندگار بر تاریخ ایران و جهان اسلام گذاشت.

 

وی گفت: امام خمینی به تقوا و پارسایی مشهور بود، او زندگی ساده‌ای داشت و نسبت به مادیات دنیا بی‌تفاوت بود، او معتقد بود که رهبران باید الگوی مردم در تقوا و پارسایی باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره گفت: امام خمینی در برابر ظلم و ستم شجاع بود و از بیان عقاید خود هرگز هراسی نداشت. او در دوران رژیم پهلوی بارها دستگیر و تبعید شد، اما هرگز از مبارزه دست نکشید. صبر و استقامت او در برابر سختی‌ها مثال‌زدنی بود.

 

ملکی گفت: امام خمینی از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بود، وی در علوم دینی و فلسفه تبحر داشت و به عنوان مرجع تقلید شیعیان شناخته می‌شد، امام راحل عشق عمیقی به مردم ایران داشت، او تمام عمر خود را وقف خدمت به مردم و رهایی آنها از ظلم و ستم کرد.

 

وی افزود: امام خمینی به قدرت مردم ایمان داشت و معتقد بود که مردم می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند، وی انقلاب اسلامی ایران را با تکیه بر قدرت مردم به پیروزی رساند، و میراثی ماندگار از خود به جای گذاشت، او جمهوری اسلامی ایران را تأسیس کرد و الهام‌بخش جنبش‌های اسلامی در سراسر جهان شد.

 

این مقام مسئول گفت: امام خمینی به آینده امید داشت و به پیروزی نهایی اسلام در جهان ایمان داشت، او معتقد بود که اسلام می‌تواند مشکلات جهان را حل کند و بشریت را به سعادت و رستگاری رهنمون شود،امید به آینده یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی بود که به او در دوران‌های سخت و دشوار قدرت و انگیزه می‌داد.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.