• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

صنایع کوچک در کشور نیازمند حمایت است/ بیکاری و گرانی در کشور غوغا می کند

  • کد خبر : 50873
  • 15 مرداد 1395 - 15:07
صنایع کوچک در کشور نیازمند حمایت است/ بیکاری و گرانی در کشور غوغا می کند

امام جمعه موقت خرم دره گفت: دولت با حمایت از صنایع کوچک می تواند رونق اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: انسان باید قدردان نعمت سلامتی و امنیت حاکم بر کشور را بداند.

وی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت   علی بن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان خرم دره گفت: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند  و ارزشمند است و امام صادق(ع)پیش از ولادت کریمه آل محمد(ص) فرمود:خدا را حرمى است و آن مکه است،امیرمؤمنان را حرمى است و آن کوفه است،و ما اهل بیت را حرمى است و آن قم است، بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود که هر کس به زیارتش بشتابد،بهشت بر او واجب مى شود.

حسینی در ادامه به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد وگفت: عده ای در جهان مثل آل سعود دم از حقوق بشر می زنند درحالی که در کشورهای دیگر از قبیل یمن ، سوریه دست به کشتار های وحشتناکی می زنند، جنایتکاران حقوق بشر را در جهان پایمال می کنند.

خطیب جمعه خرمدره در ادامه با تبریک روز خبرنگار گفت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده است و خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی زحمات بسیار زیادی را متحمل می شوند و خبرنگارانی که در خارج از کشور در کشورهائی مثل سوریه، عراق و یمن برای تهیه خبر رفته اند که واقعیت ها را در این سانسورهای خبری رسانه های دیگر کشورها اطلاع رسانی کنند تا مردم به درستی از حقایق باخبر شوند.

حسینی همچنین به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: انتظار مردم از دولت و مسئولین حمایت از صنایع کوچک است ، شرایط دریافت وام برای این صنایع کوچک در کشور آسانتر شود تا رونق لازم را پیدا کنند.

امام جمعه موقت خرم دره گفت: ما توقع داریم مسئولین در متن مردم باشند و دردل مردم را بشنوند، در دوران انتخابات هرجا که می توانستند برای رای گرفتن می رفتند و امروز انتظار داریم  پس از روی کار آمدن هم به آنان سر بزند ، مشکلات بیکاری و گرانی در کشور غوغا می کند، در برخی جاها بودجه  هائی صرف می کنند که اصلا نیاز نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=50873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.