• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - جماد أول - 1446
  • برابر با : Monday - 25 November - 2024
6

بهترین شیوه قدردانی از مردم ، خدمت به آن ها است

  • کد خبر : 48798
  • 23 خرداد 1395 - 9:10
بهترین شیوه قدردانی از مردم ، خدمت به آن ها است

معاون فرماندار خرم دره گفت:یکی از عوامل مهم حفظ کیان دولت ها و همین طور تداوم پیوند صمیمانه بین مردم و حکومت ها، قدردانی از خدمات مردم است. بهترین شیوه قدردانی از مردم هم، خدمت به آن ها و ارج نهادن به خدماتی است که برای نظام انجام می دهند.

به گزارش نبض سحر، افشار جعفری در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در خرم دره اظهار داشت: مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا ارباب رجوع راضی از اداره خارج شود.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی و پشتوانه مملکت و همواره همراه و پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: لازمه حفظ و پشتیبانی و حمایت مردمی ارائه خدمات بهینه به مردم است.

معاون فرماندار خرم دره افزود: یکی از عوامل مهم حفظ کیان دولت ها و همین طور تداوم پیوند صمیمانه بین مردم و حکومت ها، قدردانی از خدمات مردم است. بهترین شیوه قدردانی از مردم هم، خدمت به آن ها و ارج نهادن به خدماتی است که برای نظام انجام می دهند.

جعفری  عدم آشنائی شهروندان با حقوق اجتماعی را باعث بروز مشکلات متعدد در جامعه دانست و گفت: عدم آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی ، باعث بروز مشکلات متعدد در ارائه خدمات مطلوب به آنان ، افزایش مراجعات به دستگاههای اجرائی و طولانی شدن روند رسیدگی به درخواستها را در پی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش حقوق شهروندی در ادارات، افزود: نه تنها کارکنان و پرسنل ادارات باید آموزشهای لازم را فراگیرند، بلکه باید حق و حقوق مردم نیز احصا و آگاهیها و آموزشهای لازم در این خصوص ارائه شود تا مردم در مراجعه به ادارات و دستگاههای اجرایی بدانند چه حق و حقوقی دارند

در ابتدای این جلسه  نیز پیرنظری کارشناس اموراجتماعی و شوراهای فرمانداری و دبیر جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی  شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سال ۱۳۹۴ و تاکید بر ۴ مقوله مهم آموزش کارکنان، اطلاع رسانی و آگاه سازی ،روان سازی قوانین و توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه حقوق شهروندی به بیان نحوه بازرسی و ارزیابی فعالیت دستگاه ها در دو حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب پرداخت و گفت: اصول کلی بازرسی ها نتیجه گرایی به جای فرایند گرایی و نهایتا برجسته کردن نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف دستگاه ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مردم از مهمترین حقوق شهروندی است ،گفت: امیدواریم خروجی این ارزیابی ها در ایجاد اعتماد بیشتر و رضایتمندی مردم و تقویت سرمایه اجتماعی موثر واقع شود.

درادامه جلسه هریک از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باارائه اهم عملکرد دستگاه مربوطه ،به بیان پیشنهادها و نظرات خود در حوزه های حقوق شهروندی و عفاف و حجاب پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=48798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.