• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

همه باید حول محور ولایت برای خدمت به مردم تلاش کنند

  • کد خبر : 48344
  • 07 خرداد 1395 - 13:56
همه باید حول محور ولایت برای خدمت به مردم تلاش کنند

امام جمعه خرمدره گفت: مجلس دهم شورای اسلامی مبادا اختلافات حزبی و جناحی مانع از دور شدن وظیفه ذاتی مجلس شود و همه باید حول محور ولایت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:  خدواند در آیه ۷۳ سوره زمر می فرماید: کسانیکه از پروردگارشان تقوی داشتند دسته دسته بسوی بهشت برده می شوند تا وقتی که نزدیک آن شوند درهایش گشوده شود و خازنان بهشت به آنان می گویند: سلام بر شما که پاک بودید پس برای همیشه داخل بهشت شوید.

وی در ادامه به اخلاص در عمل اشاره داشت و گفت: خداوند بندگان خود را امتحان می کند، انسان باید پیش از عمل که همان مرحله” نیت” است در  ذهن و درونی خویش بنگرد, و در تصمیم گیری هایش انگیزه عمل خود را روشن سازد و علت آغاز عمل را ارزیابی نماید .

امام جمعه خرمدره گفت: باقی ماندن بر عمل همراه با اخلاص از آغاز نمودن آن سخت تراست  و سعی کنید هرکاری که انجام می دهی خالصانه و برای رضای خدا باشد زیرا جز عمل خالص در پیشگاه خداوندی پذیرفته نمی شود.

حسینی در ادامه گفت: اگر عمل انسان برای خدا باشد از وی پذیرفته می شود و اگر برای خودنمائی و ریا باشد به هیچ وجه خداوند آن را قبول نمی کند و کسی که عمل نیکی را بخاطر تعریف و توصیف دیگران انجام دهد بی شک  آن عمل و عبادتش بیهوده خواهد بود.

وی در ادامه به دهه نکوداشت مساجد اشاره کرد و گفت: به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و مساجد باید آماده و مهیا این ماه پر برکت باشند و در این ماه جوانان را جذب مساجد کنیم و ریش سفیدان در این امر نقش بسزائی دارند.

خطیب جمعه خرمدره گفت: مساجد صرفا محل عبادت نیست و مساجد هم پایگاه عبادی است و هم سیاسی ، در مساجد مطالبه گری هم باید انجام شود و به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی با اشاره به آغاز به کار دهمین مجلس شورای اسلامی گفت: مبادا اختلافات حزبی و جناحی مانع از دور شدن وظیفه ذاتی مجلس شود و همه باید حول محور ولایت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

حسینی گفت: نمایندگان مجلس با حضور پیوسته خود در جایگاه خدمت در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و وام دار احزاب و  اشخاص نباشند، کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت بدانند و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  در بین جهادها جهادی هست که خدای متعال در قرآن آن را «جهاد کبیر» نام نهاده و لازمه آن ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیّت از دشمنام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=48344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.