• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2

آزادسازی خرمشهر،درس ایثار و استقامت به جهانیان داد

  • کد خبر : 48214
  • 31 اردیبهشت 1395 - 14:51
آزادسازی خرمشهر،درس ایثار و استقامت به جهانیان داد

امام جمعه خرمدره گفت: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، حاکی از همت و ایمان رزمندگان اسلام بود و به تمام جهانیان درس ایثار و استقامت را داد.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.

وی در ادامه ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) به اعتقاد ادیان به وجود منجی اشاره کرد و گفت: همه ادیان جهان به گونه­ای معتقدند که شخصیتی نجات­دهنده ظهور خواهد کرد و تمام اقوام به ظور منجی بشارت داده اند.

امام جمعه خرمدره گفت: منتظر واقعی باید با آن فردی که در انتظار اوست سنخیت داشته باشد و خود را به آن نزدیک کند و این مستلزم انجام برخی از اعمال است.

حسینی با اشاره به وظایف یک فرد منتظر اظهار کرد:شناخت حجت خدا و امام زمان، تلاش براى اصلاح جامعه و خود سازى ، کسب آمادگى هاى فکرى و فرهنگى و نظامى براى یارى آن حضرت و یکی از وظایف مهم مردم در عصر غیبت، انتظار فرج است.

وی در ادامه به وقایع بعد ظهور حضرت حجت اشاره کرد و گفت: امام مهدى(عج) حکومت جهانى تشکیل مى ‏دهد و مرزهاى جغرافیایى را برمی دارد و این حکومت همان حکومت آرمانى موعود است و یکى از ویژگى‏ هاى حکومت امام زمان(ع) عدالت است و به گونه‏ اى سازماندهى مى ‏کند که دیگر کسى به دیگرى ظلم نمى‏ کند.

خطیب جمعه خرمدره در ادامه با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست بعثیان است.

حسینی گفت: فتح خرمشهر، مهم ترین نتیجه عملیات بیت المقدس بود، مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، حاکی از همت و ایمان رزمندگان اسلام بود و به تمام جهانیان درس ایثار و استقامت را داد.

امام جمعه خرمدره در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان اشاره کرد و گفت: امنیت و ارامشی که امروز در جامعه حکم فرماست ثمره تلاش و حماسه آفرینی گمنامانی است که برای حفظ و حراست از این خاک مقدس از هیچ حماسه و مجاهدتی فروگذاری نمی کنند.

حسینی گفت: گمنامی سربازان امام زمان(عج) از آن جهت اهمیت می یابد که بویژه در سال های اخیر عملکرد وزارت اطلاعات بسیار شاخص بوده است و از آن جمله می توان به دستگیری عبدالمالک ریگی ، جاسوس های متعدد و مقابله با توطئه چینی دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد.

وی همچنین به اهمیت ورود به فضای مجازی اشاره کردو گفت: دشمن برای ضربه زدن در فضای مجازی دریغ نمیکند و جوانان و مردم نیز نه تنها باید متوجه این تهدیدات بوده، بلکه برای مقابله و دفع این آسیب ها قدم بردارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=48214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.