• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

تمام ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) باید مطالعه شود

  • کد خبر : 46576
  • 17 فروردین 1395 - 10:59
تمام ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) باید مطالعه شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان گفت: تمام ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) باید مطالعه شود و از ویژگی های شخصیتی و اجتماعی ایشان الگوبرداری کرد زیرا شان و مقام ایشان در دین مبین اسلام قابل وصف نیست .

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام علی متین ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد دخت نبی اکرم (ص) با اشاره به جایگاه حضرت زهرا (س) در اسلام ناب و عظمت این بانوی دو عالم اظهار داشت: جایگاه و شان حضرت فاطمه الزهرا در هر بعدی بررسی شود خواهیم دید ایشان چه در سمت دختری و چه در سمت مادر و همسر شیخصیتی بی بدیل هستند .

وی افزود : جایگاه ولایت در نظر حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار بزرگ و پر اهمیت بود ایشان امیرالمومنین (ع) احترام ویژه ای قائل بودند این هم در مقام همسری است هم در مقام عظمای ولایت،این درس است برای ما که عظمت ولایت را مثل این حضرت والا بشماریم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: حضرت زهرا(س) در سمت همسری ،حضرت علی (ع) بسیار کوشا و صبورانه و با عشق به وی  زندگی را اداره می کردند و حتی از امام علی(ع) روایت است که به خاطر نمی آورم همسرم فاطمه درخواست و خواسته ای از من داشته باشد..

حجت الاسلام متین در پایان اظهار داشت : تمام ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) باید مطالعه شود و از ویژگی های شخصیتی و اجتماعی ایشان الگوبرداری کرد زیرا شان و مقام ایشان در دین مبین اسلام قابل وصف نیست .

جشن میلاد حضرت زهرا (س) همزمان با هفته زن با حضور و استقبال  پرشور بانوان شهرستان  در سالن فرهنگسرای ارشاد شهرستان خرم دره برگزار شد.

fgfffg Picture 158

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.