• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

قدرت موشکی ایران در جهان فراتر از گذشته است

  • کد خبر : 46025
  • 23 اسفند 1394 - 12:30
قدرت موشکی ایران در جهان فراتر از گذشته است

حجت الاسلام مجتبی نظری گفت: توان موشکی ایران خیلی بالاتر از قبل شده است به طوری که  جمهوری اسلامی ایران در  جهان جزو قدرتمند ترین کشورها محسوب می شود و ما مدیون شهیدانی از جمله شهید سردار تهرانی مقدم در زمینه فناوری موشکی هستیم. به گزارش نبض سحر،  مجتبی نظری استاد حوزه و دانشگاه در […]

حجت الاسلام مجتبی نظری گفت: توان موشکی ایران خیلی بالاتر از قبل شده است به طوری که  جمهوری اسلامی ایران در  جهان جزو قدرتمند ترین کشورها محسوب می شود و ما مدیون شهیدانی از جمله شهید سردار تهرانی مقدم در زمینه فناوری موشکی هستیم.

به گزارش نبض سحر،  مجتبی نظری استاد حوزه و دانشگاه در مراسم سوگواری شب شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) در جمع مردم خرمدره با اشاره به جنایات گروه های تکفیری با ظاهر اسلامی  گفت: آنان به ناموس و جان مسلمانان و ملت های منطقه تجاوز می کنند و شهدای مدافع حرم با مجاهدت ها و ایثار و شهادت خود در برابر این فتنه جدید نظام سلطه ایستاده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این‌که قرآن در شب قدر نازل شد و حفظ این امانت با ولایت امکان پذیر است، گفت: نسل حاضر مسؤول حفاظت از مکتب مفسران حقیقی قرآن که همان مکتب نبوی و علوی است، هستند، این مهم باید در مجالس عزاداری بیش از پیش مورد توجه باشد.

 وی ریشه جنایات داعش در سوریه و عراق را از یهودیان و صهیونیستها دانست و از مردم خواست  از جبهه مقاومت، پشتیبانی مادی و معنوی بکنند.

نظری با اشاره به توان موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت:  توان موشکی ایران خیلی بالاتر و پیشرفته تر از قبل شده است به طوری که جمهوری اسلامی ایران در جهان جزو قدرتمند ترین کشورها محسوب می شود و ما مدیون شهیدانی از جمله شهید سردار تهرانی مقدم در زمینه فناوری موشکی هستیم.

این مراسم با سوگواری و نوحه خوانی مداح اهل بیت حاج جواد مرشدی ادامه یافت

IMG_1862 IMG_1865 IMG_1892 IMG_1897 IMG_1900 IMG_1905 IMG_1909

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.