• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

حضور باشکوه مردم در انتخابات منزلت و اقتدار کشور را در منطقه و جهان بالا می برد

  • کد خبر : 45528
  • 05 اسفند 1394 - 8:53
حضور باشکوه مردم در انتخابات منزلت و اقتدار کشور را در منطقه و جهان بالا می برد

فرماندار خرمدره گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات منزلت و اقتدار کشور را در منطقه و جهان بالا می برد.به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در سومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی و بی وقفه همه عوامل دست اندر کاران انتخابات با بیان این مطلب گفت: […]

فرماندار خرمدره گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات منزلت و اقتدار کشور را در منطقه و جهان بالا می برد.به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در سومین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی و بی وقفه همه عوامل دست اندر کاران انتخابات با بیان این مطلب گفت: انتخابات سالم و قانونی آبروی نظام ودولت است و دولت تدبیر و امید تمام تلاشش براین است که انتخابات در نهایت دقت و سلامت برگزار شود.

 

وی گفت در این جلسه آموزشی با تاکید بر اینکه با وجود سوابق و تجربیات ،توانایی لازم در نمایندگان فرماندار وجود دارد افزود: نقش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تاثیر گذار است و نقش هماهنگ کننده شعبه را بر عهده دارند و باید تعامل لازم با سایر اعضای شعبه صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم دره تصریح کرد: قطب نمای هر انتخابات قانون است و باید اهتمام جدی در اجرای قانون صورت گیرد و با رفتاری عقلانی ،ایجاد آرامش در شعبات ،مدنظر قرار گیرد و نباید اجازه داده شود موارد غیرقانونی در شعبات بوجود آید.

 شیخی به نقش تاثیرگذار انتخابات ایران در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات منزلت و اقتدار کشور در منطقه و جهان بالا می برد.

فرماندار خرم دره ابراز امیدواری کرد در ۷ اسفند ماه شاهد یک انتخابات پرشور و باشکوه در ایران اسلامی و شهرستان خرم دره خواهیم بود.

وی در پایان از نمایندگان فرماندار خواست قبل از شروع رای گیری از نبود هرگونه آثار تبلیغاتی کاندیداها در اطراف شعبه اخذ رای اطمینان حاصل کنند و بدون توجه به شایعات احتمالی ، اخبار صحیح را فقط از طریق ستاد انتخابات شهرستان پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.