• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
11

هر رای مردم در انتخابات، تیری در قلب دشمنان انقلاب و نظام خواهد بود

  • کد خبر : 45400
  • 30 بهمن 1394 - 14:01
هر رای مردم در انتخابات، تیری در قلب دشمنان انقلاب و نظام خواهد بود

امام جمعه خرمدره گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۷ اسفندماه سال جاری نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و هر رای ما به مثابه تیری است که بر قلب دشمنان انقلاب و نظام زده خواهد شد. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این […]

امام جمعه خرمدره گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۷ اسفندماه سال جاری نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و هر رای ما به مثابه تیری است که بر قلب دشمنان انقلاب و نظام زده خواهد شد.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: هر کس تقوای الهی پیشه کند خداوند مشکلات آن را حل خواهد کرد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  گفت: حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت است و حضرت زهرا(س) نقش برجسته ای در دفاع از پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) ایفا کردند.

امام جمعه خرمدره گفت: زهرای مرضیّه (س) در اثبات حق و مقابله با انحراف در رهبری امت اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و این امر را تکلیف خود می دانست و گاهی شب ها همراه علی(ع) به در خانه مهاجرین و انصار می رفت و حمایت از ولایت و وصیّت رسول خدا(ص) را در یادها زنده می کرد و آنان را به دفاع از حق همسرش در مسأله خلافت و حق خودش فرا می خواند.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه سیره و زندگانی حضرت زهرا(س) در این ایام مطالعه شود گفت: مطالعه سیره زندگانی حضرت زهرا(س) و شناخت شیوه دفاع از حریم ولایت برای ما لازم است.

خطیب جمعه خرمدره در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات  تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ۷ اسفندماه نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و هر رای ما به مثابه تیری است بر قلب دشمن زده خواهد شد.

وی در خصوص ویژگی کاندیداهای گفت: مومن و متعهد بودن و سوابق آنان را بسنجید و خداوند متعال یکی از شاخص ترین صفات مؤمنان حقیقی را امانتداری و عمل به پیمانها می داند و همچنین نماینده ها باید شجاعت و شهامت داشته باشتند و در گفتن حق تردید نکنند و همچنین باید به فکر محرومان جامعه هم باشند، چرا که اگر خوی کاخ نشینی داشته باشند نمی توانند دغدغه خاطر محرومان و مستمندان جامعه را درک کنند و درد آنان را بفهمند .

حسینی با اشاره به اینکه نماینده باید استقلال خواهی و بیگانه ستیزی را مد نظر قرار بدهد گفت: شهید مدرس نمونه بارز یک نماینده بیگانه ستیز و استقلال طلب بود . او می گوید: «اختلاف من با رضاخان بر سر کلاه و عمامه و این قبیل مسائل جزئی نیست ، من در حقیقت با سیاست انگلستان – که رضاخان را عامل اجرای مقاصد استعماری خود در ایران قرار داده – مخالفم . من با سیاستهائی که آزادی و استقلال ملت ایران و جهان اسلام را تهدید می کند مبارزه می کنم . »

امام جمعه خرمدره همچنین : صداقت و راستگویی در گفتار و رفتار هم یکی از معیارهای شناخت های نامزدهای انتخاباتی است ، و برنامه های عنوان شده آنان را بررسی کنید و داوطلب نمایندگی مجلس در نظام اسلامی بایستی ضمن آنکه از مسائل روز جامعه خود  مطلع باشد و از مسائل جهانی  نیز آگاهی داشته باشد

وی در ادامه به روز روحانیت  و دفاع مقدس اشاره کرد و  شهادت شیخ فضل الله محلاتی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.