• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

دستاورد رفع تحریم در این معامله، حاصل مقاومت مردم و خون های شهیدان است

  • کد خبر : 44475
  • 02 بهمن 1394 - 17:12
دستاورد رفع تحریم در این معامله، حاصل مقاومت مردم و خون های شهیدان است

امام جمعه خرمدره گفت: دستاورد رفع تحریم در این معامله، حاصل مقاومت مردم و خون های شهیدان است و ما نباید این را نشانه لطف طرف مقابل بدانیم. به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت :طبق بیان پیامبر گرامی اسلام، […]

امام جمعه خرمدره گفت: دستاورد رفع تحریم در این معامله، حاصل مقاومت مردم و خون های شهیدان است و ما نباید این را نشانه لطف طرف مقابل بدانیم.

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت :طبق بیان پیامبر گرامی اسلام، در روز قیامت هرکس که خود را زودتر به نماز جمعه برساند، به خداوند نزدیک تر است  و نماز جمعه به قدری اهمیت دارد که پیامبر اسلام پس از ورود به شهر یثرب( مدینه النبی) اولین اقدامی که انجام دادند اقامه نماز جمعه بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اشاره افزود: مردم نباید به افرادی که نظام را قبول ندارند رای بدهند و خط قرمز ما اطاعت از ولی فقیه و تبری جستن از فتنه گران است.

امام جمعه خرمدره در ادامه افزود:، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دولتمردان و مسؤلین نباید تمام مشکلات کشور را به رفع تحریم ها ربط دهند، چرا که با رفع تحریم ها فقط بخشی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

حسینی در ادامه با اشاره به پاسخ نامه مقام معظم رهبری به نامه رییس جمهور، گفت: دستاورد رفع تحریم در این معامله، حاصل مقاومت مردم و خون های شهیدان است و ما نباید این را نشانه لطف طرف مقابل بدانیم.

وی گفت: از مردم عزیز ما افرادی به ما مراجعه می کنند که به جای حقوق خود از شرکت محل کارشان، کالا دریافت می کنند یا قراردادهایشان به صورت فصلی است و از این ها ۱۰ یا ۱۲ ساعت کار کشیده می شود و بعد هم به اسم تعدیل نیرو آن ها را اخراج می کنند، در حالی که مسوولین شرکت در گزارش های خود اعلام می کنند که ما هیچ مشکلی نداریم و کارگران هم از ترس اخراج شدن ، نمی توانند اعتراض کنند.

حسینی با اشاره به مسائل تأخیر در ازدواج، تضعیف کانون خانواده و افزایش صد در صدی هزینه های جاری دولت از مشکلات مهم کشور دانست  که دولت باید به این مسائل توجه داشته باشد.

خطیب جمعه خرمدره در ادامه گفت: طبق نظر متخصصین امر، امروز در قراردادهای نفتی به کشور ما خیانت می شود، چطور می شود که در لندن اطلاعات قراردادهای نفتی در دسترس عده ای قرار می گیرد اما در کشور ما نمایندگان و مردم در این باره نامحرم شمرده می شوند، انشاله بعد از تذکرات متخصصین و دلسوزان، این قراردادها باید به نفع مردم ما اصلاح شود.

وی در ادامه تاکید کرد: آیا مشکل ازدواج و بیکاری که امروز به بیش از ۵۱ درصد رسیده است با رفع تحریم ها حل خواهد شد؟ در حالی که آمارهایی که مسولین به مردم اعلام می کنند در حدود ۱۰ درصد و یا کمتر است، مسولین باید بدانند که مردم ما می بینند و این عملکردها و گفته های آن ها را رصد می کنند و مردم ما باید بدانند که آن چه در توافق بدست آمد حداقل خواسته های رهبری بود و ایشان فرمودند بیشتر از این ها هم ممکن بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.