• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
4

ترویج و ارائه خدمات به بازی ضد اسلامی “کانتر” توسط مخابرات استان زنجان+عکس و فیلم

  • کد خبر : 44388
  • 30 دی 1394 - 8:49
ترویج و ارائه خدمات به بازی ضد اسلامی “کانتر” توسط مخابرات استان زنجان+عکس و فیلم

مخابرات استان زنجان برای مشترکین اینترنت adsl خود با ترغیب کردن مخاطبین به بازی ضد اسلامی ” کانتر” خدمات ارائه می کند. به گزارش نبض سحر، مشترکین اینترنت  مخابرات استان زنجان وقتی که برای ورود به پنل شخصی خود به سایت مخابرات مراجعه می کنند قسمتی وجود دارد با عنوان ” گیم آنلاین” که وقتی […]

مخابرات استان زنجان برای مشترکین اینترنت adsl خود با ترغیب کردن مخاطبین به بازی ضد اسلامی ” کانتر” خدمات ارائه می کند.

به گزارش نبض سحر، مشترکین اینترنت  مخابرات استان زنجان وقتی که برای ورود به پنل شخصی خود به سایت مخابرات مراجعه می کنند قسمتی وجود دارد با عنوان ” گیم آنلاین” که وقتی که روی این قسمت کلیک می کنیم و به صفحه مربوطه می رویم در کمال ناباوری شاهد تبلیغ و ارائه خدمات به بازی ضد اسلامی “Counter Strike WarZone” روبرو می شویم.

و حال این سوال پیش می آید ، بازی کانتر  که یک بازی ضد ایرانی و اسلامی است ، مخابرات استان زنجان چرا این بازی را به عنوان بازی شبکه ای انتخاب و برای آن خدمات ارائه کند؟

مخابرات زنجان (۱) مخابرات زنجان (۱) مخابرات زنجان (۲) مخابرات زنجان (۳)

وحال برای یادآوری اشاره ای می کنیم به به چگونگی ضد اسلامی بودن بازی کانتر:

تاریخچه بازی های رایانه ای به اوایل دهه ۶۰ میلادی برمی گردد. «استیو راسل» از دانشجویان دانشگاه MIT در سال ۱۹۶۲ نخستین بازی رایانه ای را به نام «جنگ فضایی» (Space War) طراحی کرد. داستان بازی، درباره جنگ سفینه ای بود که شما باید ضمن کنترل آن به سفینه مقابل حمله و آن را نابود می کردید. بعد از آن، شرکت «آتاری» در ۱۹۷۲ بازی تنیس روی میز به نام «پَنگ» را روانه بازار کرد.

صنعت بازی های رایانه ای به یکی از پرسودترین صنایع برای تولیدکنندگان و پرطرفدارترین سرگرمی ها برای بسیاری از افراد در سطح دنیا تبدیل شده است. امروزه به علت ویژگی های خاصّ بازی های ویدیویی به شوالیه های مجازی، جذّاب و قدرتمندی در راستای ناتوی فرهنگی و جنگ صلیبی غرب علیه جهان اسلام بدل شده است.

در  بازی کانتر  شما برای مبارزه با تروریسم باید به کشورهای مختلفی بروید. مکان های درگیری، منقّش به نقوش اسلامی هستند و تروریست ها با چهره مسلمانان به نمایش درآمده است.
این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیاست که نسخه رایانه ای آن نیز موجود است. محبوبیّت این بازی هیجانی (action) به حدّی است که «سازمان WCG: World Cyber Games» که به برگزاری مسابقات بازی های کامپیوتری در دنیا می پردازد آن را در رأس بازی های خود قرار داده است. محلّ وقوع ماجرا در این بازی نیز مانند بسیاری دیگر از بازی ها، خاورمیانه و کشورهای عربی ـ اسلامی منطقه است و شما نمادها و نشانه هایی دالّ بر مسلمان بودن تروریست ها می بینید؛ ساختمان هایی با معماری عربی اسلامی، مساجد، مناره ها و گنبدها و نهایتاً افرادی که می بایست با آنان مبارزه کرد. تروریست ها دارای محاسن و پیشانی بند قرمز هستند. حتی تصاویری که پس از کشته شدن آنان نمایش داده می شود تداعی کننده همان تصاویری است که ما از لحظه شهادت رزمندگان دیده ایم. جالب تر اینکه شما می توانید به عنوان پلیس ضدّترور از کشورهای مختلفی، از جمله رژیم صهیونیستی وارد عمل شوید.
در تمام بازی هایی که مسلمانان را تروریست نشان می دهند، نوک پیکان به سمت ایران نشانه رفته است؛ یا تروریست و یا حامی تروریست جهانی معرفی می شود. بازی «Delta Force» یکی از این بازی هاست که شما در آن پس از طیّ مراحل مختلف برای مبارزه با تروریست ها وارد ایران و جزیره خارک می شوید.
شرکت Puma Reality War Games یکی از شرکت هایی است که بازی های آخرالزمانی و در راستای تروریست نشان دادن مسلمانان نشان می دهد. در بازی های این شرکت، عملیات های نظامی سراسر جهان شبیه سازی می شود. بیشتر این عملیات ها در عراق و افغانستان، ایران و ویتنام اتفاق می افتد. در مراحل مختلف عملیات عراق وقتی شما اماکن تروریست ها را پاک سازی می کنید، درون اتاق های آنان علاوه بر نقوش اسلامی مختلف، میزهایی منقّش به عبارت «محمّد رسول الله» وجود دارد. در این بازی نیز تروریست ها ظاهری اسلامی دارند. این شرکت عنوان می کند که برای مشترکان خود این امکان را فراهم آورده که مأموریت های مربوط به روز جهان را تجربه کنند.
رسانه بازی های ویدیویی با قابلیت ها و ویژگی های خاصّ خود، به یکی از ابزارهای تأثیرگذار غرب در راستای ناتوی فرهنگی علیه اسلام و خصوصاً انقلاب اسلامی ایران بدل شده است. جای بررسی و تحلیل درباره این رسانه بسیار زیاد است. صنعت نوظهوری که مانند صنعت سینما مورد توجه و نقد و بررسی قرار نگرفته ولی در یک راستا با خطّ مشی یکسان تولید و منتشر شده و از یک منبع تغذیه می شود. رسانه ای که همچون امپراتوری سینمای غرب، مبلّغ انواع منجیان آخرالزمانی غربی است. واهمه و ترس از گسترش روز افزون اسلام، به خصوص از خاورمیانه و ظهور قریب الوقوع موعود آخرالزمان از این منطقه، تمام قدرت های دشمن با آن را بسیج نموده است.

دقت در مباحثی که به آن اشاره کردیم، زمینه ای را فراهم می آورد تا از سویی محققان و پژوهشگران با دقت بیشتری به تأثیر بازی های رایانه ای بپردازند و از سویی مسئولان فرهنگی با تیزبینی و درایت بیشتری نسبت به این مقوله فرهنگی واکنش نشان داده، از سوی دیگر زمینه استفاده از این ابزار را در راستای جهاد مجازی فراهم نمایند.
بازی های ویدئویی و رایانه ای بازار را فراگرفته است. اسبابی برای انباشتن اذهان کودکان و نوجوانان از انواع انحراف ها و وسیله ای برای القاء طرح ها و استراتژی های ضدّ اسلامی غرب استعماری شده است .(۱)
 در ادامه فیلم زیر را هم تماشا کنید:



کلام آخر:

آیا بهتر نیست به جای خدمات به این نوع بازی های ضد اسلامی از بازیهای ایرانی خودمان حمایت کنیم و با حمایت از تولیدات داخلی بتوانیم قدمی موثر در راستای ارتقاء بخشی بازی های رایانه ای کشورمان باشیم و تولیدکنندگان با روحیه و با علاقه بیشتری به تولید بازی های استاندارد و متناسب با فرهنگ و جامعه کشورمان باشند.

انتهای گزارش

۱-http://anti666.ir/forum/thread-6591.html

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.