• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

کاندیداهای انتخابات مجلس مطالب واقعی را بیان کنند

  • کد خبر : 44229
  • 25 دی 1394 - 14:21
کاندیداهای انتخابات مجلس مطالب واقعی را بیان کنند

امام جمعه خرمدره گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس که برخی فعالیت های خود را شروع کرده اند مطالب واقعی را بیان کنند و هم به شخصیت خود احترام قائل شوند و هم به شخصیت مردم  و آن مطالبی را که امکان پذیر نیست را بیان نکنند. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در […]

امام جمعه خرمدره گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس که برخی فعالیت های خود را شروع کرده اند مطالب واقعی را بیان کنند و هم به شخصیت خود احترام قائل شوند و هم به شخصیت مردم  و آن مطالبی را که امکان پذیر نیست را بیان نکنند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: همانا پرهیزکاران در بهشت ها و باغ ها و رودهای جاری ، وسعت زندگی و روشنی دائم خواهند بود.

وی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) گفت: دوران امام حسن عسگری در خفقان  خاص آن زمان بود و دورانی حساس و متفاوت را سپری کرد و در این دوران به تربیت شاگردان و ،حفظ فقه تشیُّع و اندیشه‏ ناب اسلام در برابر دشمنان و مخالفان بود  و یکی از وظایف  سنگینِ وی آماده ساختن شیعیان برای امامت و غیبَت امام زمان، بود.

امام جمعه خرمدره در ادامه به سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کردو گفت: ایشان  فرموده اند که  انتخابات نعمت بزرگی است که باعث می شود مردم در وسط میدان بمانند و مطلب بعدی رعایت حق الناس در پذیرش داوطلبان صالح است که فرمودند:  یکی از حقوق مردم، رعایت حقّ این داوطلبی است که می آید و وارد این میدان می شود و نامزد انتخابات می شود که اگر آدم صالحی است، ما او را رد نکنیم، میدان بدهیم به این که او بیاید و نقطه ی مقابلش هم همین جور است؛ اگرچنان چه آدم ناصالحی است، راهش ندهیم؛ اگرچنان چه در این مجلس – حالا چه مجلس خبرگان، چه مجلس شورای اسلامی، چه در هرجایی که انتخابات هست – آدمی باشد که صلاحیّت قانونی ورود در اینجا را نداشته باشد و ما از این اغماض کنیم، صرف نظر کنیم، رعایت نکنیم، دقّت نکنیم و او وارد بشود، این هم باطل کردن حقّ مردم است، خراب کردن حقّ مردم است؛ این هم ضدّ حقّ النّاس است.

حسینی در ادامه با اشاره سفارش  مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ورود زود هنگام به فضای انتخاباتی مضر و غلط است افزود: کاندیداهای انتخابات مجلس که برخی فعالیت های خود را شروع کرده اند مطالب واقعی را بیان کنند و هم به شخصیت خود احترام قائل شوند و هم به شخصیت مردم  و آن مطالبی را که امکان پذیر نیست را بیان نکنند.

وی  همچنین به دستگیری تفنگداران امریکائی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این نشان از قدرت جمهوری اسلامی  و برای کشورهای  منطقه و جهان دارای پیام بود.

حسینی در ادمه ضمن تبریک  ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی  گفت و زیارت آن بسیار سفارش شده و ثواب آن نزدیک به ثواب زیارت امام حسین(ع) است .

خطیب جمعه خرمدره همچنین شهادت ججت الاسلام نواب صفوی و وفات حضرت معصومه را تسلیت گفت و تاکید کرد که مساجد و هیئت امنای حسینیه در خصوص این مناسبت ها برنامه و مراسم  برگزار کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.