• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
11

اعدام شیخ نمر، زمینه نابودی حکومت آل سعود را فراهم کرد

  • کد خبر : 43803
  • 13 دی 1394 - 10:56
اعدام شیخ نمر، زمینه نابودی حکومت آل سعود را فراهم کرد

امام جمعه خرمدره گفت:  اعدام شیخ نمر در عربستان سعودی ، زمینه شکست و نابودی حکومت آل سعود را ان شاالله و به اذن خدا فراهم خواهد کرد. حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر اظهار داشت: همان طور که در  زمان جنگ تحمیلی ما […]

امام جمعه خرمدره گفت:  اعدام شیخ نمر در عربستان سعودی ، زمینه شکست و نابودی حکومت آل سعود را ان شاالله و به اذن خدا فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر اظهار داشت: همان طور که در  زمان جنگ تحمیلی ما سابقه دد منشی گروهی که به نام اسلام بر مسلمانان حکومت می کردند مثل حکومت رژیم بعث عراق، که هر موقع در جبهه کم می آوردند و دچار شکست می شدند برای گمراه کردن افکار و برای اینکه نشون بدهند که ما شکست نخوردیم رو می آوردند به حمله به شهرهای ما و افراد بی گناه را می کشتند.

وی در ادامه گفت:  عربستان سعودی هم  وقتی که نتوانست در یمن  آن طور که دلش می خواست به اهدافش برسد ، گرچه امریکا و اسرائیل و دول غربی انواع سلاح ها را در اختیار عربستان می گذارند و همچنین  در سوریه  و عراق به اهدافشان نرسیدند و برای جبران فضاحت و شکست خود  نسبت به مسلمانان، آمدند این آیت الله مجاهد را که هیچ گونه گناه و جرمی نداشت را به همراه ۴۶ نفر دیگر اعدام کردند.

امام جمعه خرمدره گفت: ابن عمل آل سعود نشان از ضعف بنیه اعتقادی آنان دارد که به هیچ چیزی اعتقاد ندارند و با این اقدام موجبات هرچه بیشتر رسوائی آل سعود و مشخص شدن  طینت باطنی آنها را نشان داد که زمینه شکست و نابودی حکومت آل سعود را ان شاالله و به اذن خدا فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.