• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

جوامع بین المللی در قبال کشتار بی رحمانه شیعیان در جهان سکوت نکنند

  • کد خبر : 43213
  • 27 آذر 1394 - 14:27
جوامع بین المللی در قبال کشتار بی رحمانه شیعیان در جهان سکوت نکنند

امام جمعه خرمدره گفت: جوامع بین المللی در مقابل جنایات به وقوع پیوسته علیه مسلمانان و شیعیان در جهان از جمله کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه سکوت نکنند و عملا این جنایتها را محکوم کنند. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای […]

امام جمعه خرمدره گفت: جوامع بین المللی در مقابل جنایات به وقوع پیوسته علیه مسلمانان و شیعیان در جهان از جمله کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه سکوت نکنند و عملا این جنایتها را محکوم کنند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا زاد و توشه ای است که ما را به مقصد خواهد رساند و پناه گاهی است که ما را از مشکلات دنیوی و اخروی محافظت خواهد کرد.

وی به شهادت امام حسن عسگری (ع) اشاره کرده و به تبیین زندگی سیاسی اجتماعی این امام همام و چگونگی رهبری ایشان در بالاترین حصار و محاصره ی نظامی پرداخت و افزود: دوران امام حسن عسگری از خفقان خاصی برخوردار بود وعلت آن هم می توان به قدرت روز افزون شیعه در آن دوره از زمان بود و بنی عباس هم از این قدرت شیعه در هراس بود و همچنین طبق روایات می دانستند که امام حسن عسگری پدر حضرت امام زمان (ع) است و بسیار تلاش کردند با سخت گیری های فراوان از اقدامات امام حسن عسگری(ع) جلوگیری کنند.
امام جمعه خرمدره با اشاره به هفته ی وحدت و حفظ آن در این هفته با طبق آیات قرآن به سنت ائمه و شکستن خدعه ی دشمنان به تلاش های شیعه انگلیسی که این هفته را هفته برائت نامیدند اشاره کرده و گفت: اهل سنت محب اهل بیت هستند و  در بین شهدای مدافع حرم نیز از شهدای اهل سنت هم هستند .

حسینی افزود: این شبکه های ماهواره ای و شیطانی که به نام شیعه در جهان منادی اختلاف شده اند در مقابل جنایات داعش در سوریه سقوط کرده است و همچون شبکه های صهیونیستی و اسرائیلی به  علمای اسلام توهین می کنند.
وی در ادامه گفت: امروزه شیعه مظلوم واقع شده است و مع الاسف از جوامع که از فرهنگ ناب شیعه که فرهنگ علم ، عمل ، اخلاق ، محبت ، عشق ، پویایی ، تولید و اشتغال است، خبر ندارند و بیگانه هستند و فرهنگ خشونت و قتل و غارت را به نام تشیع جا می زنند و با حمایت از منحرفانی که در انگلستان حسینیه بر پاکرده و به رواج عقالید منحرف خود می پردازند با قمه زنی و دیگر انحرافات مردم را از این فرهنگ دور می کنند. ولی دشمنان از ترس حقانیت اسلام و بیداری اسلامی با آن مبارزه می کنند.

امام جمعه خرمدره کشتار بی رحمانه شیعیان در نیجریه و اهانت به رهبر آنان شیخ زکزاکی توسط ارتش نیجریه را محکوم کرده و افزود: از جوامع بین الملل خواستاریم در مقابل این جنایت و جنایتی که در نارداران آذربایجان اتفاق افتاد سکوت نکنند و عملا این جنایتها را محکوم کنند.
وی به ثبت نام کاندیداهای خبرگارن رهبری اشاره کرد و گفت:  تمام برزگواران تسلیم و تابع قانون باشند و یکی از شرایط کاندیداهای خبرگان برای حضور در صحنه رقابت انتخاباتی، تائید اجتهاد آنها توسط فقهای شورای نگهبان است. طبق قانون درجه علمی و اجتهاد نامزدها باید برای فقهای شورای نگهبان از طرق مختلف مشخص شود که یکی از آنها برگزاری آزمون اجتهاد است.

حسینی همچنین شهادت امام حسن عسگری (ع) و شهادت شهید مفتح که از منادیان وحدت حوزه و دانشگاه بود را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا لعنتشون کنه جانِ انسان ها انقدر براشون بی ارزش شده…
    ممنون از اطلاع رسانیتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.