• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
3

شیخ ابراهیم زکزاکی از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته است

  • کد خبر : 43138
  • 24 آذر 1394 - 11:47
شیخ ابراهیم زکزاکی از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته است

علی اکبر رائفی پور گفت: شیخ زکزاکی رهبر  شیعیان نیجریه در سفر به ایران و با دیدن عظمت و خروش ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی امروز در کشور نیجریه در حال تبلیغ و مجاهدت است. به گزارش نبض سحر ، رائفی پور در همایش مهدویت  شهرستان خرمدره ضمن اشاره به رسالت امامت و […]

علی اکبر رائفی پور گفت: شیخ زکزاکی رهبر  شیعیان نیجریه در سفر به ایران و با دیدن عظمت و خروش ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی امروز در کشور نیجریه در حال تبلیغ و مجاهدت است.

به گزارش نبض سحر ، رائفی پور در همایش مهدویت  شهرستان خرمدره ضمن اشاره به رسالت امامت و وظایف مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان اظهار داشت: تک تک ما شیعیان با رفتارهای اجتماعی و سیاسی مان به طور مستقیم در غیبت و ظهور حضرت امام زمان (ع) موثر و عامل می باشیم .

وی گفت:  وظایف شیعیان در خصوص تشکیل جامعه آرمانی زمان ظهور بسیار سنگین و بیشتر بار این مسئولیت برعهده ما شیعیان است و همین طور انتظار امام زمان (عج) در این زمینه از شیعیان و محبان اهل بیت بسیار بالاتر است .

رائفی پور با اشاره به رشادت های شیخ زکزکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: وی در دوران انقلاب وقتی این عظمت و خروش ملت بزرگ ایران و مبارزه امام (ره) را با رژیم ستم شاهی می بیند تصمیم سفر به ایران می کند تا از نزدیک خروش این ملت را ببیند و سپس این حرکت، وی را به طرف اسلام و مذهب شیعه می کشاند و الان با تبلیغ و زحمات این مجاهد بزرگ، کشور نیجریه بعد از ایران بالاترین درصد شیعیان را تشکیل می دهد .

 

همایش مهدویت با عنوان پرچمی سرخ در انتظار قیام قائم با حضور علی اکبر رائفی پور توسط موسسه قرآنی ضحی ، حوزه های مقاومت بسیج الزهرا(س) و شهدای گمنام و با استقبال پر شکوه جوانان خواهر و برادر شهرستان خرمدره در سالن فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.