• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

مسئله هسته ای دریچه ای برای ورود مجدد آمریکا به ایران است/برخی از مطبوعات زرد شیفته فرهنگ غرب هستند

  • کد خبر : 38131
  • 31 مرداد 1394 - 12:15
مسئله هسته ای دریچه ای برای ورود مجدد آمریکا به ایران است/برخی از مطبوعات زرد شیفته فرهنگ غرب هستند

کارشناس امور سیاسی منطقه گفت: مسئله هسته ای بهانه و دریچه ای برای ورود مجدد آمریکا به داخل کشور محسوب می شود که نباید اجازه داده شود. نبض سحر: سیدهادی سید افقهی در گفت و گو با موج رسا، اظهار داشت: مسئله هسته ای بهانه  ورود  آمریکا به داخل کشور است تا به مرور زمان […]

کارشناس امور سیاسی منطقه گفت: مسئله هسته ای بهانه و دریچه ای برای ورود مجدد آمریکا به داخل کشور محسوب می شود که نباید اجازه داده شود.

نبض سحر: سیدهادی سید افقهی در گفت و گو با موج رسا، اظهار داشت: مسئله هسته ای بهانه  ورود  آمریکا به داخل کشور است تا به مرور زمان حساسیت مردم ایران را نسبت به جنایت ها، توطئه ها، نقشه و طمع ورزی ها از بین ببرد.

وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید مردم و مسئولان متوجه این موضوع باشند اگر چه ما در توطئه را بستیم، افزود: برخی از مطبوعات زرد و شیفته فرهنگ غرب به گونه ای مطب می نویسند که انگار نویسنده در آمریکا این مطلب را نوشته است.

کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به اینکه این رسانه ها در آرزوی رسیدن به آمریکا،از هویت، دین و کیش خود منحرف شده و فاصله گرفته اند، تصریح کرد: توطئه آمریکا نفوذ ذر ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

سید افقهی با بیان اینکه در حین مذاکرات هسته ای و بعد از توافق بین ایران و گروه ۵+۱ اینگونه القا می شد که ایران دست از حمایت از دوستانش برداشته و با رویکرد موازی با رویکرد سیاست های آمریکا و غربی ها حرکت خواهد کرد، افزود: این موضوع موجب دلسردی و دل زدگی دوستان و همپیمانان ما در لبنان، فلسطین،عراق، یمن، سوریه و بحرین می شد.

وی ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری چه این توافق امضا شود یا نشود به هر نحو ممکن به دوستان خود کمک می کنیم و اجازه نمی دهیم این کشورها تجزیه شود.

کارشناس امور سیاسی منطقه گفت: مقام معظم رهبری در خصوص فلسطین سقف بیانات خود را بالا بردند و فرمودند هر کس بخواهد رژیم صهیونیستی را بکوبد در همه ابعاد به او کمک می کنیم.

سید افقهی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسائل را شفاف کردند، تصریح کرد: رهبری این موضوع را که ایران از شعار، اصول خود پس از توافق هسته ای فاصله می گیرد رد کردند.

وی در خصوص رفع مشکلات اقتصادی ایران نیز گفت: اگر همه املاک بلوکه شده ایران آزاد شود حداکثر ۳۰ درصد مشکلات مربوط به هسته ای و لغو تحریم ها حل می شود، افزود: ۷۰ درصد مشکلات در داخل کشور است که باید با باز تعریف تولید،مبارزه با فساد و رانت خواری حل شود.

کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری جهان اسلام خاطرنشان کرد: رسانه و اتحادیه رادیو و تلویزیون صهیونیست و استکبار جهانی در حال حاضر جریان سازی،خبر سازی و فضا سازی می کند.

سید افقهی با بیان اینکه ما می توانیم با استفاده از ظرفیت ها و هماهنگ در این وادی گام برداریم، افزود: جهان اسلام می تواند با اتحاد انحصار خبری و جریان سازی خبری را از دست استکبار خارج کرده و در جهت اهداف دینی و آموزه های خود حرکت کند.

وی یادآور شد: متاسفانه۸۰ درصد شبکه های تلویزونی  کشورهای اسلامی با فرهنگ اسلامی فاصله دارند که باید تصحیح شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=38131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای افقهی می فرمایند ۳۰ درصد مشکلات ما مربوط به تحریم و ۷۰درصدآن مربوط به فساد و رانت داخل است خب شما بفرمایید چه کسانی رانت کردند و چه کسانی اجازه رانت دادند . آیا می دانید که همین مشکل است که در بی ایمانی مردم نقش ایفا می کند و فرار از فرهنگ شرقی روسی و چینی را که جز نکبت و فقر و بیکاری را برای مردم به ارمغان آورده است را باعث شده و بدبختانه این مشکلات می رود که آینده و فرهنگ و از همه مهم تر جوان ما را از ما بگیرد . من فرهنگ غرب و ابتذال آنرا نمی پسندم ولی از علم و تکنولوژی و دستاورد های مختلف آنها جویا هستم و یقین دارم که اگر ما همانگونه که از ابتدای انقلاب تاکنون مردم را باور داشته همان دیدگاه را ادامه دهیم ، به هیچ وجه ملت ما شیفته غرب نخواهند شد چراکه فرهنگ فاطمی در این کشور حاکم است و اگر خللی هست نه از طرف آحاد مردم، بلکه ازسوی مرفهین بی درد و تازه به دوران رسیده های بیغم که خود را تافته جدا بافته حساب می اورند ، بوده و خواهد بود و این از نبود مساوات و عدالت خبر می دهد چون متاسفانه می بینیم هر چه مشکل هست برای طبقه ضعیف جامعه و هر چه دنیا پرستی و عشرت طلبی هست برای یک عده است که در این مدت تنها به چپاول و دور زدن قانون فکر کرده اند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.