• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
5

مراسم روز خبرنگار هول هولکی در خرمدره !+ حاشیه ها

  • کد خبر : 37538
  • 17 مرداد 1394 - 21:19
مراسم روز خبرنگار هول هولکی در خرمدره !+ حاشیه ها

مراسم روز خبرنگار عصر امروز در سالن  جلسات فرمانداری  خرمدره برگزار شد. به گزارش نبض سحر، این مراسم که ساعت ۱۳و نیم ظهر امروز برگزار شد که ساعت ۱۲ به برخی از خبرنگاران اطلاع رسانی شده بود! در این مراسم معاون فرماندار خرمدره ، بخشدار خرمدره و ریاست شبکه بهداشت خرمدره و تعدادی از خبرنگاران […]

مراسم روز خبرنگار عصر امروز در سالن  جلسات فرمانداری  خرمدره برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، این مراسم که ساعت ۱۳و نیم ظهر امروز برگزار شد که ساعت ۱۲ به برخی از خبرنگاران اطلاع رسانی شده بود!

در این مراسم معاون فرماندار خرمدره ، بخشدار خرمدره و ریاست شبکه بهداشت خرمدره و تعدادی از خبرنگاران حضور داشتند.

برنامه امروز توسط شبکه بهداشت و فرمانداری برگزار شد و خبرنگاران به برخی از مسائل اشاره کردند، در این جلسه احمد نجفی مدیر مسئول نشریه آرمان مردم خرمدره از گزینشی انتخاب کردن خبرنگاران توسط مسئول دفتر و مشاوران دکتر خانمحمدی انتقاد کرد و گفت: چرا باید به یک تعداد خبرنگار ، جلسه امروز صبح دکتر خانمحمدی را اطلاع بدهند و به سایر خبرنگاران اطلاع ندهند؟

وی همچنین به بی اهمیت جلوه دادن روز خبرنگار و بی توجهی به رکن چهارم جامعه ازسوی فرمانداری و نماینده مردم شهرهای ابهر و خرمدره وسلطانیه در مجلس انتقاد کرد.

نجفی همچنین گفت: هم دلی و هم زبانی در شهرستان وجود ندارد، اداره ارشاد اسلامی باید برای روز خبرنگار برنامه ای اتخاذ میکرد که هیچ خبری از آنان در جلسه نبود و این یعنی ناهماهنگی بین ادارات!

وی از نبود برنامه ریزی در خصوص روز خبرنگار و عدم حضور فرماندار و نماینده مجلس در روز خبرنگار  که در منطقه حضور داشتن نیز انتقاد کرد و گفت: حضور نداشتن به منزله بی ارزش کردن جایگاه خبرنگاران است.

در این جلسه حمداله مرادی مسئول سایت نبض سحر هم به عدم برنامه ریزی مناسب برای روز خبرنگار  انتقاد کرد و گفت: لازم بود برای این روز یک برنامه ریزی مناسبی صورت می گرفت.

در این جلسه جعفری معاون فرماندار علت عدم حضور فرماندار را مشغله کاری زیاد امروز عنوان کرد.

در این مراسم از خبرنگاران از طرف فرمانداری صرفا فقط با یک لوح سپاس تجلیل شدند و شبکه بهداشت و درمان نیز با یک لوح سپاس و یک هدیه تقدیر کرد.

photo_2015-08-08_17-33-48

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ضمن عرض سلام تبریک دوباره ، جای بسی تاسف است که در مورد این روز مهم مراسمی از قبل پیش بینی نشده و مسئولان فرهنگی و بالاتر در این حلسه حضور ندارند و این نشان از خیلی چیزها دارد که و جای سوال دارد .
    همواره در کامنت هایم از نبود بودجه دولت سخن گفتم ولی در یک نظری که به سایت فرمانداری ابهر داشتم در آخرین خبرشان که با حضور نماینده منطقه برگزار شده و در ابتدای خبر هم هیچ اشاره ای به حض از

  2. دوستان عزیز لطف کنند به سایت فرمانداری ابهر به خبر « دومین نشست کمیته برنامه ریزی توسعه شهرستان ابهر » با تامل تمام نظری بیندازند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.