• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
5

مسئولین وام دار ملت هستند / مردم عملکرد همه مسئولین را زیر ذره بین دارند

  • کد خبر : 37480
  • 16 مرداد 1394 - 15:15
مسئولین وام دار ملت هستند / مردم عملکرد همه مسئولین را زیر ذره بین دارند

امام جمعه موقت خرمدره گفت: مسئولین وام دار ملت هستند و خدمت گذاری به مردم یکی از تفاوتهای  نظام جمهوری اسلامی با نظام طاغوت است و مردم عملکرد همه مسئولین را زیر ذره بین دارند . به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن […]

امام جمعه موقت خرمدره گفت: مسئولین وام دار ملت هستند و خدمت گذاری به مردم یکی از تفاوتهای  نظام جمهوری اسلامی با نظام طاغوت است و مردم عملکرد همه مسئولین را زیر ذره بین دارند .

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: انسان از نواهی پرهیز کند و به انجام واجبات اهتمام داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تعهد و تخصص لازمه پذیرش مسئولیت است افزود: تخصص بدون تعهد باعث نابودی اجر کار می شود و تعهد بدون تخصص نیز کارایی ندارد.

امام جمعه موقت خرمدره با اشاره به این که ملت ایران در جنگ هشت ساله با ایثارگری اثبات کردند که همیشه آماده دفاع از آرمان های انقلاب هستند گفت: ما اهل جنگ نیستیم ولی برای دفاع آماده ایم ،صدام از بین رفته است ولی حامیانش هنوز هستند

وی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک ابراز داشت : باید تغییرات اساسی در خصوص وام های بانکی باشد که وام ازدواج سه میلیون باشد اما برخی وام های میلیاردی می گیرند ، مسئولین وام دار ملت هستند و خدمت گذاری به مردم یکی از تفاوتهای  نظام جمهوری اسلامی با نظام طاغوت است و مردم عملکرد همه را زیر ذره بین دارند .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز پایان جنگ ۳۳ روزه اظهار کرد : شیوخ عرب منطقه که ادعای دین داری دارند اینها به این فکر باشند که باید به نسل آینده و تاریخ پاسخگو باشند ، یک سرباز کوچک حضرت امام خامنه ای سید حسن نصرالله چگونه با ایستادگی توانست مقابل صهیونیست ها به پیروزی برسد و سران کفر نتوانستند هیچ آسیبی به وی برسانند این سران ترسو باید به نسل آینده و تاریخ پاسخگو باشند.

حسینی ضمن تسلیت  شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)  به روز خبرنگار اشاره کرده و از زحمات خبرنگاران که در راستای اطلاع رسانی تلاش می کنند و سنگرداران عرصه ی خبر هستند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.