• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
3

بیانیه اجلاس عمومی مجمع بسیج: انتقاد از نهضت بنر زنی در خرمدره/شخصیت زن مورد تهدید قرار گرفته است/حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان موفق

  • کد خبر : 37407
  • 14 مرداد 1394 - 15:13
بیانیه اجلاس عمومی مجمع بسیج: انتقاد از نهضت بنر زنی در خرمدره/شخصیت زن مورد تهدید قرار گرفته است/حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان موفق

بیانیه اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرم دره شامگاه دیروز در مراسم اجلاس در سالن کنفرانس فرمانداری خرمدره با حضور سرهنگ حسینی جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) و سایر مسئولین قرائت شد. نبض سحر: مجمع بسیج شهرستان خرمدره، ضمن تبریک روز خبرنگار بر اصحاب رسانه، موارد ذیل را که به عنوان مطالبه نظریه پردازان و نخبگان […]

بیانیه اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرم دره شامگاه دیروز در مراسم اجلاس در سالن کنفرانس فرمانداری خرمدره با حضور سرهنگ حسینی جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) و سایر مسئولین قرائت شد.

نبض سحر: مجمع بسیج شهرستان خرمدره، ضمن تبریک روز خبرنگار بر اصحاب رسانه، موارد ذیل را که به عنوان مطالبه نظریه پردازان و نخبگان بسیجی شهرستان که درکارگروه های تخصصی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفته است، جهت اطلاع مسئولین محترم شهرستان، به عنوان قدمی برای تعامل در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری و در نهایت کاربردی کردن آن به سمع و نظر می رساند:

  • در حوزه اقتصادی، یکی از مهمترین، زودبازده ترین و اثرگذارترین زمینه های اقتصادی مقاومتی در شهرستان خرم دره توجه به توسعه روستایی است. امری که افزایش درآمد خانوارهای روستایی را با تکیه بر تولیدات داخلی در پی دارد.

اگر زمینه های توسعه روستایی فراهم شود روستاها به کانون تولید مواد غذایی تبدیل شده و امنیت غذایی شهرستان را تضمین خواهد کرد چنین اقدامی علاوه بر ثمرات اقتصادی، با ایجاد کارآفرینی، مانع از افزایش شهرنشینی و کوچ روستاییان به شهرها شده، و به تبع آن میزان ناهنجاری های اجتماعی و بزهکاری را کاهش داده و امنیت اجتماعی را تقویت خواهد کرد. لذا از مسئولین محترم شهرستان انتظار می رود در این راستا اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

حمایت از تولیدات داخلی از طریق ترغیب وتشویق اصناف و بازاریان و مردم به این امر، ایجاد و گسترش صنایع تبدیلی، حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان موفق و پشتیبانی مالی از آنان و حرکت علمی و آموزشی در این زمینه از خواسته های همیشگی اعضای مجمع می باشد.

  • در حوزه فرهنگ و خانواده، به فرموده امام خامنه ای:” فرهنگ، از اقتصاد هم مهمتر است چرا که فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می کنیم” لذا توجه به مسئله فرهنگ و رخنه فرهنگی دشمن، توسط مسئولین، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. آنچه در زمینه مسأله فرهنگ در شهرستان خرمدره با اهمیت به نظر می رسد مسئله‌ی بسیار مهمی است تحت عنوان نهاد خانواده‌. نهادی که به خاطر اهمالکاری های و برخی بی مبالاتی ها به ویژه در مورد شخصیت زن مورد تهدید قرار گرفته است. اگر ساعتی را در خیابان های شهر یا مجتمع تجارتی و یا فروشگاه های البسه بگذرانید خواهید دید که چگونه فروشگاها با در معرض گذاشتن تصاویر نیمه عریان و یا مانکن های زنانه و یا لباس های مخصوص زنان عملا به مکان های تهدید عفت عمومی تبدیل شده است، که می توان آن را از مصادیق رخنه فرهنگی در شهرستان بر شمرد. لذا از مسئولین فرهنگی شهرستان و از ریاست محترم اصناف شهرستان که ریاست بسیج اصناف را نیز بر عهده دارد انتظار داریم تا اقدام قاطع و لازم را در این زمینه به عمل آورند.
  • در حوزه مسائل اجتماعی؛ با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان سال دولت، ملّت، همدلی و همزبانی و تأکید فراوان امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان،انتظار می رود جهت تقویت بستر همدلی و همزبانی میان مسئولین و مردم شهرستان، هر مسئولی نسبت به حوزه مدیریتی خود ضمن به کارگیری نیروهای مؤمن و متعهد و فارغ از مسائل سیاسی و جناحی با ارائه گزارش های صادقانه و شفاف و با آمار و ارقام درست، مردم را در جریان عملکرد ادارات قرار داده و زمینه های مشارکت مردمی را در مدیریت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فراهم نمایند.

یکی از اقدامات غیر ارزشی که در یکی دو ماه اخیر در شهرستان گسترش یافته، اقدامی است که تحت عنوان نهضت بنر زنی می توان از آن یاد کرد، در این زمینه برخی به صورت مبالغه آمیز و گاها به خاطر منافع فردی، حزبی و سیاسی بنرهایی را از عملکرد های انجام نگرفته در سطح شهرستان نصب می نمایند که بر خلاف ظاهر مطلب، باعث از بین رفتن اعتماد مردمی به مسئولین خواهد شد لذا از مسئولین محترم شهرستان به ویژه فرماندار و امام جمعه محترم درخواست می شود نسبت به اصلاح چنین رویه ای اقدام نمایند.

مجمع بسیج شهرستان خرمدره -سیزدهم مرداد ماه۱۳۹۴

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ایول داره مخصوصانهضت بنرزنی

  2. بیانیه ای کاملا بجا و درستی است.

    با تشکر از بسیجیان همشهری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.