• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
7

فعالان نمونه بخش کشاورزی شهرستان خرم دره تجلیل شدند

  • کد خبر : 35500
  • 07 تیر 1394 - 9:01
فعالان نمونه بخش کشاورزی شهرستان خرم دره تجلیل شدند

مراسم تجلیل ازکشاورزان نمونه شهرستان خرم دره صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و کشاورزان شهرستان خرم دره درسالن اجتماعات اداره جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد. به گزارش نبض سحر، فرماندار خرم دره در جمع کشاورزان نمونه این شهرستان گفت: حفظ و حراست از آب های زیر زمینی باید در دستور کار مسئولین و کشاورزان قرا […]

مراسم تجلیل ازکشاورزان نمونه شهرستان خرم دره صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و کشاورزان شهرستان خرم دره درسالن اجتماعات اداره جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، فرماندار خرم دره در جمع کشاورزان نمونه این شهرستان گفت: حفظ و حراست از آب های زیر زمینی باید در دستور کار مسئولین و کشاورزان قرا گیرد و مصرف آب مدیریت شود.

جمشید شیخی  با بیان اینکه سطح برداشت آب کشاورزی در این شهرستان بالا است افزود: اولویت انجام پروژه های عمرانی دولت در سال ۹۴ در بخش کشاورزی است.

 امام جمعه خرم دره نیز با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان ، به استفاده هر چه بیشتر از برکات و توفیقات این ماه تأکید کرد و گفت: در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پر برکت رمضان نیست.ماه رمضان ماه برکت ،رحمت و خودسازی است

حجت الاسلام سید علی حسینی در ادامه  با استناد آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: کشاورز بذر را در خاک می‌کارد ، شخم می‌زند و آن را  آب می‌دهد، اما رویاننده بذر پروردگار است.

حسینی با بیان اینکه تقویت بخش کشاورزی  عامل موثر برای تامین امنیت پایدار جامعه و کاهش بیکاری است اظهار داشت: کشاورزان با تولید محصولات کشاورزی نان زحمت خود را می‌خورند و باید دقت کنند، زکاتشان را  پرداخت کنند چرا که این عمل، موجب برکت در زندگی انسان می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی خرم دره نیز در ادامه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: همه کشاورزان شهرستان از دیدگاه مدیریت جهاد کشاورزی نمونه هستند و انتظار از کشاورزان این است که با عمل به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی برای بهره گیری ازدستاوردهای نوین کشاورزی و نیزاستفاده درست از منابع آبی زیر زمینی در حفظ و نگهداری آب برای آیندگان تلاش کنند.

درپایان این مراسم از  هفت کشاورز برتر و نمونه بخش کشاورزی شهرستان خرم دره تجلیل به عمل آمد.

IMG_5084

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.