• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

افزایش آگاهی خانواده ها یکی از راهکارهای مؤثر در پیشگیری از اعتیاد است

  • کد خبر : 35438
  • 06 تیر 1394 - 12:32
افزایش آگاهی خانواده ها یکی از راهکارهای مؤثر در پیشگیری از اعتیاد است

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خرمدره گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در پیشگیری از اعتیاد، افزایش آگاهی خانواده ها است. قسمتعلی صمدی شامگاه دیشب در حاشیه برنامه نمایش خیابانی در گفت و گو با نبض سحر گفت: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه […]

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خرمدره گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در پیشگیری از اعتیاد، افزایش آگاهی خانواده ها است. قسمتعلی صمدی شامگاه دیشب در حاشیه برنامه نمایش خیابانی در گفت و گو با نبض سحر گفت: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب می شود.

وی گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در پیش گیری از اعتیاد، افزایش آگاهی خانواده ها است زیرا یکی از علل اصلی اعتیاد و روی آوری به مواد مخدر، گسستگی خانواده و نظارت نداشتن این نهاد بر افراد است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره با تاکید بر این مطلب که  خانواده ها هوشیار باشند زیرا که زمینه پیشگیری از اعتیاد ، از خانواده ها شروع می شود افزود: خانواده ها با آموزش و کنترل فرزندان خود در این زمینه می توانند جلوی بسیاری از ناهنجاری های مربوط به اعتیاد را بگیرند.

نمایش خیابانی “عروسک خیمه شب بازی اعتیاد ” توسط اداره فرهنگ وارشاد تسلامی شامگاه دیشب به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محل پارک شهرداری اجرا شد.در این نمایش خیابانی معضلات مواد مخدر ، اثرات مخرب و خانمان‌سوز مصرف این ماده افیونی را در قالب نمایش مطرح شد.

ا811732169_90316 811714266_116884

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.