• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

مشکلات اقتصادی با برداشته شدن تحریم‌ها برطرف نمی‌شود

  • کد خبر : 35168
  • 01 تیر 1394 - 8:35
مشکلات اقتصادی با برداشته شدن تحریم‌ها برطرف نمی‌شود

طیب‌نیا گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها همه مشکلات اقتصادی برطرف نمی‌شود. علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ، در پاسخ به این سؤال “چند درصد تضمین می‌دهید که با برداشته شدن تحریم‌ها مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود؟” گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها، همه مشکلات اقتصادی برطرف نمی‌شود. وی افزود: مگر قبل تحریم‌ها هیچ مشکلات […]

طیب‌نیا گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها همه مشکلات اقتصادی برطرف نمی‌شود.

علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ، در پاسخ به این سؤال “چند درصد تضمین می‌دهید که با برداشته شدن تحریم‌ها مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود؟” گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها، همه مشکلات اقتصادی برطرف نمی‌شود.

وی افزود: مگر قبل تحریم‌ها هیچ مشکلات اقتصادی نداشتیم که با برداشته شدن تحریم‌ها همه مشکلات برطرف شود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد:‌ مسلماً رفع تحریم‌ها کمک می‌کند تا ما مشکلات اقتصادی را راحت‌تر و سریع‌تر حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام ، آقای وزیر قبل تحریم پژو ۱۶ میلیونی بو وبعد تحریم قیمتش دو برابر شد ، علت اجرای هدفمندی ، تشدید تحریم ها بود و دولتی ها بعد تحریم مردم را ۱۰ یا بقولی ۱۰۰ برابر تحریم کردند یعنی نان ۵ ریالی قبل اقلاب را سوار نردبان صعود ی قیمت ها کردند و الآن وضعیت بگونه ای شده که همه مردم عوام دولت احمدی نژراد را به جهت گرانی های ایجاد شده دولت آقای روحانی ، می ستایند و می گویند دوره او وضع خوب بوده و به این نمی اندیشند که قیمت نفت ۳ ، فروش و در امد داشتیم و در ثانی وضعیت کنونی به جهت حرف های وی بوجود آمد چراکه او همه فطنامه ها را کاغذ پاره خطاب کرد و مردم دنیا را در مقابل مردم ایران قرار داد آیا بیاد ندارید که در کنفرانس های جهانی ، و به ویژه سازمان ملل اکثر کشورر ها کرسی هایشان را ترک می کردند حالا باعث شد که داعش بوجود آمد و کفار و مهم تر از آن هم کیش های ما در مقابل ما به صف شدند .

  2. سلام ، یکی از وزرایی که بنده به حضورشان در دولت افتخار می کنم شما هستید چراکه از لحاظ علمی در درجه ی بلایی هستید ولی بیایید کمی عقب تر برگردیم کشور ما از روزگار بعد اشغال لانه جاسوسی زیر نکبت تحریم ها به وجه ناعادلانه قرار گرفت و از آن روزگار که دلار ۷ تومان بود تا امروز سیر سعودی کرده و هر دولتی که از آمریکا بر سر کار آمده به تشدید تحریم ها اندیشده و عملی کرده ، چراکه این خواست اسرائیل غاصب بوده و همه دشمنی های جهانخواران و نوکران حلقه به گوش آنها از قطر که مهیا کننده سلاح و تسلیحات برای گروه های تروستی می باشند و امارات وو ارباب کله گنده انها ال سعود ، همه و همه بفکر به زانو در اوردن ، شیعه ی مسلمان ایرانی بوده اند ولی در این میان آقای احمدی نژاد و هم فکران آتش بیار معرکه و هیزم جمع کن دشمن کم نبودند که با کاغذ پاره خواندن تحریم های سازمان ملل ، مردم ایزران را لای منگنه و فشار به ناحق گذاشتند و امروز این حال ایرانی است که کارگر فصلی و آنهاییی که کار های ساختمانی دارند سال گذشته از ۱۲ ماه ۳ ماه کار نداشتند و شرمنده خانواده خود هستند و به جهت نا آگاهی دولت احمدی نژاد را بر دولت آقای روحانی ترجیح می دهند ولی خبر ندارند که دولت ایشان مسبب این همه نابسامانی هاست ایشان نفت را به ۴ برابر قیمت کنونی فروخت و به قولی پول خیلی از آنرا نیز برای فردای نمایندگی اش کنار گذاشت ، یک ماه از پول یارانه مردم را بالا کشید . بنده هم ایشان را دوست داشتم ولی آخر را خراب کرد قهر کرد از کسانی نا لایق بودند و دزد قافله حمایت کرد و از چشمم افتاد حتی در خرم دره بوسه ای هوایی در دیدار مردمی برایش از روی نرده ها حواله کردم و ایشان هم مانند من جوابم را داد و این بهترین خاطره من از ایشان بود ولی این همه مصیبت امروز ما زاییده ی ، نادان فرض کردن مردم جهان بود .

    آقای طیب نیا کاش فرصت این را داشتم که رودرو با شما صحبت کنم و این افتخار نصیب بنده می شد تا احساس و درک خود را از روزگار نابرابر که همه اش دندن تیز کرده اند تا شیعه را بدرند با شما و دولت شما صحبت داشته باشم . موفق و موید باشید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.