• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

۱۲۰ نفر مربی قرآنی در شهرستان خرمدره فعالیت می کنند

  • کد خبر : 34296
  • 19 خرداد 1394 - 15:48
۱۲۰ نفر مربی قرآنی در شهرستان خرمدره فعالیت می کنند

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره گفت:  ۱۲۰ نفر مربی قرآنی در شهرستان به صورت افتخاری و تنها برای کسب رضای الهی فعالیت می کنند.   به گزارش نبض سحر، در راستای تجلیل از مربیان قرآن کریم صبح امروز با حضور فرماندار ،جمعی از مسولین ادارات ،مدیران موسسات قرآنی و فعالین این حوزه در محل […]

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره گفت:  ۱۲۰ نفر مربی قرآنی در شهرستان به صورت افتخاری و تنها برای کسب رضای الهی فعالیت می کنند.  

به گزارش نبض سحر، در راستای تجلیل از مربیان قرآن کریم صبح امروز با حضور فرماندار ،جمعی از مسولین ادارات ،مدیران موسسات قرآنی و فعالین این حوزه در محل سالن کشاورزان فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام مقدم رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره در این همایش ضمن تقدیر از مدیران موسسات و فعالان قرآن کریم در شهرستان ،گفت: قرآن محور و قانون الهی در روی زمین است و ماهر چه داریم به برکت قرآن است .

وی با تاکید بر اینکه انس با قرآن کریم باید از سنین کودکی آغاز شود ،عنوان کرد :معلمان قرآن از جایگاه بسیار ارزشمندی در جامعه برخوردارند و باید برای آموزش مفاهیم قرآن کریم تلاش بیشتری نمایند .

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره در ادامه از فعالیت ۴ خانه قرآنی روستایی و دو موسسه قرآن شهری در خرم دره خبرداده و افزود: ۱۲۰ نفر مربی قرآنی نیز در شهرستان به صورت افتخاری و تنها برای کسب رضای الهی فعالیت می کنند.

 در این مراسم حجت  الاسلام حسینی  امام جمعه شهرستان طی سخنانی تلاش مسولان فرهنگی با محوریت قرآن را یکی از ضروریات دانست و افزود :حرکت در محور قرآن باعث می شود تا افراد جامعه بیشتر با قرآن و احکام آن آشنا و مانوس شوند .

امام جمعه شهرستان با تاکید بر ضرورت  حمایت از موسسات و مراکز قرآنی را فعال در شهرستان ، اظهار داشت: علم قرآن پایان ندارد و هر قدر بیشتر قرآن بخوانیم به مراتب تاثیر آن را در زندگی خود خواهیم دید .

حسینی عمل به قرآن را یکی از رموز رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی دانست و بیان داشت : خواندن قرآن به تنهایی کافی نیست و باید به فرامین آن نیز عمل کنیم زیرا قرآن کتاب کاملی است که برای تمام امور زندگی انسانها برنامه دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از فعالان قرآنی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.