• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
6

حمایت از تعاونی ها گره گشای معضل بیکاری است

  • کد خبر : 34287
  • 19 خرداد 1394 - 15:20
حمایت از تعاونی ها گره گشای معضل بیکاری است

فرماندار خرم دره گفت:  فعالیت تعاونی ها می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد که در این زمینه باید فرهنگ سازی لازم در جامعه صورت بگیرد. به گزارش نبض سحر، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم دره با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرین امید استان زنجان ، رییس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از […]

فرماندار خرم دره گفت:  فعالیت تعاونی ها می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد که در این زمینه باید فرهنگ سازی لازم در جامعه صورت بگیرد.

به گزارش نبض سحر، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم دره با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرین امید استان زنجان ، رییس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از روسای ادارات و مسئولین کاریابی ها صبح امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد  .

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار شهرستان خرم دره با تاکید بر اینکه حفظ اشتغال موجود یکی  از اولویت های اصلی  دولت است ،ابراز کرد:  برای حفظ اشتغال باید واحدهای تولیدی مورد حمایت قرار گیرند و از روند بروکراسی های اداری در این حوزه کاسته شود و همچنین مدیران نیز باید با حساسیت خاصی مشکلات این حوزه را مورد واکاوی قرار دهند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات اشتغال همت عمومی را می طلبد تصریح کرد :باید در امور مربوط به سرمایه گذاری تسهیل شود و همچنین تلاش شود تا محیطی امن برای سرمایه گذاران فراهم شود تا بتوانند با امنیت روانی کارهای خود را انجام دهند .

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره با تاکید براینکه باید از طرحهای خدماتی  حمایت شود ،یادآور شد:  طرحهای خدماتی جزو طرحهایی هستند که زود بازده بوده و اثرات خود را در مدت کوتاه نشان می دهند.

فرماندار شهرستان خرم دره  با تاکید بر ضرورت سوق دادن افراد تحصیلکرده به سمت مهارت آموزی، تصریح کرد : مراکز فنی و حرفه ای باید بر اساس نیازهای بازار کار حرکت کنند تا  بتوانند به حل مشکل بیکاری جامعه کمک کنند.

شیخی در ادامه با اشاره به اینکه کار کردن یکی از سفارشات همیشگی دین مبین اسلام است ،تاکید کرد: فرهنگ کار باید در خانواده ها رواج یابد تا افراد تحصیل کرده که در خانواده ها وجود دارند و دارای هیچگونه مهارتی نیستند به سوی مهارت آموزی سوق پیدا کنند تا بدین طریق بتوانند جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.