• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
5

برخی افراد نباید یک قولی را از طرف امام نقل کنند که به منبع آن دسترسی ندارند

  • کد خبر : 34138
  • 15 خرداد 1394 - 16:17
برخی افراد نباید یک قولی را از طرف امام نقل کنند که به منبع آن دسترسی ندارند

امام جمعه خرمدره گفت: برخی افراد نباید یک قولی را از طرف امام نقل کنند که به منبع آن دسترسی ندارند.   به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرمدره  عصر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: اعضای بدن انسان رو ز قیامت جزو […]

امام جمعه خرمدره گفت: برخی افراد نباید یک قولی را از طرف امام نقل کنند که به منبع آن دسترسی ندارند.

 

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرمدره  عصر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: اعضای بدن انسان رو ز قیامت جزو شاهدان اعمال ما هستند که به اذن خداوند بر رفتار ما شهادت خواهند داد.

وی گفت: روز قیامت دشمنان خدا به سوی آتش رهنمون می شوند و متقین ب سوی بهشت خواهند رفت.

وی در خصوص ویژگی های شهادت دهی اعضا و جوارح انسان گفت: از ویژگی های شاهد ،حضور آگاهانه در صحنه حادثه، رعایت عدالت، عدم سرایت مجازات محکوم به شاهد است

 

حسینی در ادامه به قیام ۱۵ خرداد اشاره کردو گفت: امام راحل بدلیل سخنرانی علیه رژیم طاغوت توسط دژخیمان دستگیر و زندانی شد .

وی به نقش امام به بیداری مردم در ماه محرم اشاره کرد و گفت: مردم به خاطر امام خمینی در شهر ها قیام ،تظاهرات کردند و شهید دادند.

وی به نتایج این روز اشاره کرد وگفت: قیام ۱۵ خرداد موجب شد دور جدید مبارزات، با تشکیلات اغاز شود  و نیروهای مذهبی روی کار امدند و ملی گراها کنار رفتند.

امام جمعه خرمدره در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امید افرینی مهمترین خاصیت اعتقاد به ظهور منجی است.

حسینی گفت: امام قبل از اینکه رهبر شود در درون خود یک انقلابی شکل داد که از اولیا الله شد.

وی گفت: در ماه های اخیر افراد مختلف سخنانی را به امام نسبت دادند که باعث شد که مقام معظم رهبری باردیگر به تبیین شخصیت امام بپردازد.

حسینی اذعان داشت : نباید یک قولی را از طرف امام نقل کنند که به منبع آن دسترسی ندارند.

وی  با بیان این مطلب که  امام راحل مردمی بود و از زبان مردم حرف می زد.به هفت شاخص امام راحل اشاره کرد: اثبات ناب محمدی نه اسلام امریکائی ، نه سکولار و نه متحجر، اتکا به کمک الهی و امداد غیبی و بی اعتمادی به قدرتهای بزرگو استکبار،اعتقاد به اراده ملت و پرهیز از تمرکز گرائی دولت و انتقال از نیروی مردمی،حمایت از مستضعفان و پرهیز از تجمل گرائی و اسراف،مخالفت با مستکبران و قلدران و نفی سلطه پذیری و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دفاع از ازادی وعظمت گروهی جامعه و اصل وحدت ملی و پرهیز از تفرقه مطابق با شعار سال همدلی و همزبانی.

وی در پایان به کمک به مردم اشاره کرد و خواستار یاری رساندن به مردم مظلوم یمن شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام با این حرف ها ‘ امام و راهش عوض نمی شود مردم امام را باهمون ویژگیهای دهه ۴۰ و ۵۰ می شناسند ولی یک عده برای انتخابات خوراک می سازند و البته ناگفته هایی دارند که باید بیان کنند وبا گفتن اینها بیشتر در چشم مردم منفور می شوند ولی برای حفظ وحدت از کیف انگلیسی و نقشه های شوم آن دور باشند به صلاح خود و اسلام خواهد بود چون امروز به دست همین آقایان حصار دور شیعه تنگ تر می شود. و تکفیری وهابی خارجی و داخلی حریص تر می گردد’

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.