• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

راه حل تمام مشکلات ایران را در توافق هسته ای نیست

  • کد خبر : 33420
  • 01 خرداد 1394 - 14:40
راه حل تمام مشکلات ایران را در توافق هسته ای نیست

امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه این هفته  گفت: راه حل تمام مشکلات ایران را در توافق هسته ای نیست و بیشتر مشکلات ایران داخلی و سوء مدیریتی است . و ما با خودباوری می توانیم با مشکلات را حل کنیم.   به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه […]

امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه این هفته  گفت: راه حل تمام مشکلات ایران را در توافق هسته ای نیست و بیشتر مشکلات ایران داخلی و سوء مدیریتی است . و ما با خودباوری می توانیم با مشکلات را حل کنیم.

 

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: کسانی که ایمان اورده اند و علاه بر قلب ،ایمانشان بر زبان و عمل نیز جاری ساخته اند اجری عظیم نزد پروردگار دارند.

وی ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع)و روز پاسدار به اهداف قیام آن حضرت اشاره کرد.و گفت: حضرت اباعبدالله الحسین به دلیل کنار گذاشته شدن وصایای پیامبر،افول غیرت دینی در مردم و فراموشی امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه و همچنین رنگ باختن معنویت و مشغولی به ظاهر دنیا و دنیاگرائی موجب شد امام حسین علیه السلام قیام کند تا دین جدش حضرت محمد(ص) را احیا کند

حجت الاسلام حسینی در ادامه به زندگانی امام سجاد(ع)اشاره کرد و گفت: امام سجاد در قالب پند واندرز و هم در قالب دعا معارف بلند بندگی را تعلیم می داد.

وی در ادامه به اهمیت منجی اشاره کرد و گفت: اعتقاد به ظهور منجی موجب امیدواری در مقابل اهل باطل می شود و دیگر مایوس و دلسرد نخواهند شد.

وی گفت: انتظار ظهور ایمان را تقویت می کند وی با اشاره به سخنان بزرگان گفت: ما در دوران ظهور صغری هستمیومقدمات ظهور حضرت فراهم می شود و از سسال ۱۳۳۰ استعداد بشر فوق العاده پیشرفت کرده است و اکتشافات بشر رو به گسترش یافت

امام جمعه خرمدره گفت: در تمامی جوامع و کشورها معتقد به آمدن منجی برای نجات بشر موجود است .

وی در ادامه به تعدادی از علائم ظهور اشاره کرد و گفت: خشکسالی ، کاهش ازدواج ، جنگ ، سیل  ، اختلاف مسلمین و حمله به عراق و شامات دلائلی بر ظهور صغری است.

حسینی در ادامه به نقش ایرانیان اشاره کرد و گفت: محوری ترین مردم در اعصار مختلف مردم ایران است و با استناد به سخنان مورخین که می گویند مردم ایران موحد بودند گفت: ایرانیان در برهه ای از تاریخ هم قوم یهود و هم قوم مسیح را از نابودی نجات داد. ودر حال حاضر ایرانیان وظیفه نجات دین اسلام را دارند

وی گفت: اکثر یاران امام زمان ایرانی هستند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جوانان این مرز بوم با اقتدار توانستند این شهر را از دست عراق نجات بدهند و امام خمینی در این زمینه فرمودند: “خرمشهر را خدا آزاد کرد.”

وی در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بازرسی از صنایع نظامی و مصاحبه با دانشمندان ایران نباید انجام بگیرد .

حسینی تصریح کرد: ما نباید راه حل تمام مشکلات را در توافق هسته ای جستجو کنیم و بیشتر مشکلات ایران داخلی و سوء مدیریتی است . و ما با خودباوری می توانیم با مشکلات را حل کنیم و ما نباید در این مذاکرات توسط امریکا ، تحقیر بشویم و نباید عزت ایرانی از بین برود.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.