• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
5

توافق هسته‌ای تمام مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند

  • کد خبر : 30760
  • 21 فروردین 1394 - 18:29
توافق هسته‌ای تمام مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند

امام جمعه خرمدره گفت:  توافق هسته‌ای تمام مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند و دولتمردان باید برای پیشرفت اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند و  بهترین راه حل همان اقتصاد مقاومتی است که خواسته مقام معظم رهبری است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره، با تبریک فرا رسیدن […]

امام جمعه خرمدره گفت:  توافق هسته‌ای تمام مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند و دولتمردان باید برای پیشرفت اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند و  بهترین راه حل همان اقتصاد مقاومتی است که خواسته مقام معظم رهبری است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک این روز به همه مادران، با اشاره به مقام والای زن اظهار داشت: خداوند می‌فرماید هر کس می‌خواهد به خدا نزدیک شود، باید وسیله‌ای فراهم کند و حضرت زهرا (س) فرمود ما وسیله هستیم و هر کس می‌خواهد به خدا نزدیک شود باید از طریق اهل‌بیت (ع) باشد.

وی با اشاره به آیات قران کریم در زمینه جایگاه والای همسر و زن گفت: نزد خداوند همه انسان‌ها برابر است و مرد و زن بودن ملاک نیست و هر کس با تقوا تر باشد جایگاه والایی نزد خدا خواهد داشت.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: دشمنان با ساخت فیلم‌هایی که از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود درصدد تخریب کانون خانواده‌ها هستند.

وی گفت: جهاد واقعی برای زن تربیت صحیح فرزند و چه شغلی بالاتر از همسرداری و تربیت فرزندان برای زنان است.

حسینی در ادامه به مقام بالای مادر و والدین در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند می‌فرماید به پدر و مادر خود احسان و نیکی کنید.

وی با بیان اینکه اطاعت از پدر و مادر واجب است، گفت: اگر پدر و مادر یک نفر مسلمان هم نباشند باید به آن‌ها احترام بگذارد.

خطیب جمعه خرم‌دره تصریح کرد: هر کس که خواهان افزایش رزق و روزی است به پدر و مادر خود نیکی کند و مقام مادر همین بس که بهشت زیر پای مادران است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه توافق هسته‌ای ادامه داد: توافق هسته‌ای تمام مشکلات مردم را برطرف نمی‌کند و دولتمردان باید برای پیشرفت اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند و  بهترین راه حل همان اقتصاد مقاومتی است که خواسته مقام معظم رهبری است.

حسینی در ادامه شهادت صیاد شیرازی را تسلیت گفت و افزود: بوسه رهبر انقلاب بر تابوت این شهید نشان از مقام والای آن شهید والامقام دارد.

وی به سال همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: مسئولان در راستای جلب رضایت مردم تلاش کنند و انتقادت منتقدان نیز باید مشفقانه و عادلانه باشد.

خطیب جمعه خرم‌دره به حوادث فرودگاه جده اشاره کرد و گفت: مردم در صورت عدم لزوم  رفتن به عمره، هزینه‌های سفر عمره را در جاهای دیگر و ضروری‌تر مصرف کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام محضر حاج آقاحسینی:-) آیا مقاوم تر از این مردم در این کره خاکی سراغ دارید که کل مشکلات خاورمیانه. را بر دوش می کشد باز خم به ابرو نمی آورد و هر مغازه ای که می ود اول سراغ این سوال است که قیمت قبلی است ? چرا گران نشده و کی گران خواهد شد ‘آیا شما نیز از این گونه دل مشغولی ها دارید ? آیا شما هم این مشکل را حس میکنید ویااز کوچه آقای احمدی نژاد خریدهایتان رامی کنید?

    • متن جواب امام جمعه محترم شهرستان خرمدره در پاسخ به سوال برادر بزرگوار آقای کلانتری:
      سلام علیکم
      مسلما مردمی بزرگوارتر و مهربانتر و ایثارگر از مردم ایران در هیچ جای جهان سراغ ندارم
      من حاضرم جان خود را فدا کنم تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند
      بنده مطالبات مردم را به گوش مسئولین می رسانم ، گرچه خود مسئولین نیز در حد توان تلاش می کنند.
      “حجت الاسلام حسینی”

      • باسلام وعرض ادب محضرامام جمعه محترم سید بزرگوار وسمرور ما’ بنده قصد جسارت نداشتم تنها خواستم عنوان کنم که امروز مردم بزرگوار ما باتمام توان نظام مقدس جمهوری اسلامی را یارو یاورند وازتمامیت کشورشان درمقابل زیاده خواهان وآنانیکه به هر طریق ممکن می خواهند مانع صلح و امنیت در این کشور اسلامی شوند’با چنگ و دندان مقابله خواهد کرد ودر این گذر هم صدایی همه مسئولین را به کمک می طلبد ‘
        از اقدام جنابعالی در محکومیت آل سعود یهود پرست ضد اسلام متشکریم وهم صدایی همه را خواهانیم ‘

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.