• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

مردم وخیرین در تسریع تکمیل شدن حوزه علمیه خرمدره همکاری کنند

  • کد خبر : 29377
  • 29 اسفند 1393 - 15:13
مردم وخیرین در تسریع تکمیل شدن حوزه علمیه خرمدره همکاری کنند

امام جمعه خرمدره گفت: مردم و خیرین در تسریع تکمیل شدن حوزه علمیه خرمدره همکاری کنند تا در سال جدید شاهد افتتاح این حوزه باشیم. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام حسینی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه خرمدره ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: وقتی که در بهار، طبیعت شکوفا می شود […]

امام جمعه خرمدره گفت: مردم و خیرین در تسریع تکمیل شدن حوزه علمیه خرمدره همکاری کنند تا در سال جدید شاهد افتتاح این حوزه باشیم.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام حسینی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه خرمدره ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: وقتی که در بهار، طبیعت شکوفا می شود ما نیز باید به نفس خود مراجعه کنیم و بازگشتی به خودمان داشته باشیم.

وی گفت: عید ما برگشت به فطرت است ، ما باید ارتباط خود را با خدا محکم تر کنیم و وقتی که فهمیدیم تدبیر کننده  امور به دست خداست دست بر دعا بر می داریم و می گوئیم یا مقلب القلوب والابصار…

وی همچنین افزود دعائی که توام با حرکت نباشد فایده ای ندارد.

حسینی با اشاره به قرار گرفتن ایام فاطمیه در نوروز ۹۴ افزود: عید ملی نوروز در سال‌جاری رنگ و بوی فاطمی گرفت و بهار امثال را بهار فاطمی می‌دانیم.

حسینی افزود : حال که فصل تازه می شود و سال جدید می آید صله رحم یکی از سفارشات دین اسلام می باشد.در سال جدید به صله رحم آشنایان دوستان و کسانی که با ما قطع رابطه کردند برویم که اجر و پاداش فراوانی دارد.

وی به روز ملی شدن صنعت نفت در ایران نیز اشاره کرد و گفت: ملی شدن صنعت نفت ایران یکی از مهمترین رویدادها در مبارزه با استبداد بود.

امام جمعه خرمدره  همچنین به دوم فروردین سالروز هجوم وحشیانه نیروهای  رژیم ستمشاهی به مدرسه فیضیه قم در سال ۴۲ اشاره کرد و افزود: در این مراسم تعداد زیادی از مزدوران رژیم پهلوی با برهم زدن سخنرانی، به ضرب و شتم طلاب پرداختند.

وی ضمن اشاره به سالروز  تاسیس حوزه علمیه قم توسط آیت الله حائری گفت: در شهر خرمدره نیز حوزه علمیه در حال احداث می باشد و شما خیرین و مردم با  کمک های مالی خود در تسریع تکمیل شدن این حوزه همکاری کنید.

خطیب جمعه خرمدره  به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: در مذاکرات هسته‌ای ما تابع رهبر انقلاب اسلامی هستیم و توافق و یا عدم توافق در مذاکرات هسته‌ای قدرت برتر ایران در مجامع بین‌المللی را نشان می‌دهد.

وی همچنین از دولت خواست با پرداخت تسهیلات به جوانان آنان را در راستای اشتغال زائی و تولید در مقابله با تحریم ها حمایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.