• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

راهکار مبارزه با تحریم استفاده از طرح‌های نو و ایده‌های متخصصان است

  • کد خبر : 27649
  • 01 اسفند 1393 - 18:05
راهکار مبارزه با تحریم استفاده از طرح‌های نو و ایده‌های متخصصان است

امام جمعه خرم‌دره گفت: راهکار مبارزه با تحریم استفاده از طرح‌های نو و ایده‌های متخصصان است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به شخصیت والای حضرت زینب(س) گفت: ایشان سرشار علوم و معارف اسلامی بودند. وی با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت زینب(س) روز […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: راهکار مبارزه با تحریم استفاده از طرح‌های نو و ایده‌های متخصصان است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به شخصیت والای حضرت زینب(س) گفت: ایشان سرشار علوم و معارف اسلامی بودند.

وی با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت زینب(س) روز پرستار نامگذاری شده است، اضافه کرد: پرستاری از بیمار پاداش بسیاری در قیامت خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش غربی‌ها برای از بین بردن وحدت بین مرجعیت و مردم افزود: امروز غربی‌ها فکر می‌کنند اگر مرجعیت را از بین ببرند، برنده میدان خواهند بود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کشور در منطقه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی کشور به دستاوردهای بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی داخل کشور گفت:  متاسفانه برخی از تجمل گرایی‌ها موجب اسراف شده است.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر کنار گذاشتن چشم و هم چشمی و اصلاح الگوی مصرف در کشور بیان کرد: این امر موجب کمک به اقتصاد کشور خواهد شد.

وی به دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: آمریکا به هیچ وجه به ما خدمت نمی‌کند و تحریم‌های اقتصادی پیش از قضایای هسته‌ای نیز وجود داشت.
حسینی همچنین به بحث استفاده از ایده و طرح متخصصان در زمینه‌‎های مختلف تاکید کرد و گفت: باید با نوآوری و ایده‌های جدید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: راهکار مقابله با تحریم بهره‌گیری از ایده‌های نو و جدید است و این موضوع لازمه تلاش و پشتکار است.

وی با اشاره به حادثه یکم اسفند روز تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی ابراز کرد: این حادثه تاریخی قدرت مرجعیت و پیوند مردم و مرجعیت را نشان می‌دهد.

امام جمعه خرمدره افزود: امروز غربی‌ها فکر می‌کنند اگر مرجعیت را از بین ببرند برنده میدان هستند  و کسانی که می‌خواهند با علم کم خود در مرجعیت شبه ایجاد کنند موفق نمی‌شوند.

وی در ادامه به نحوه وام دهی بانک‌ها اشاره کرد و افزود: نرخ بهره بانکی بسیار بالا است و نباید بانک‌ها به این شیوه عمل کنند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.