• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

خانمحمدی: حل مشکلات امروز کشور تکلیف دینی مسوولان است

  • کد خبر : 26947
  • 20 بهمن 1393 - 10:18
خانمحمدی: حل مشکلات امروز کشور تکلیف دینی مسوولان است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات امروز کشور تکلیف دینی مسوولان است. نبض سحر: محمدرضا خان‌محمدی شامگاه دیروز در جمع بازنشستگان و معتمدین شهرستان خرم‌دره با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون کشورمان توانسته است در سایه منویات مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم از گزند توطئه‌های […]

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات امروز کشور تکلیف دینی مسوولان است.

نبض سحر: محمدرضا خان‌محمدی شامگاه دیروز در جمع بازنشستگان و معتمدین شهرستان خرم‌دره با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون کشورمان توانسته است در سایه منویات مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم از گزند توطئه‌های دشمنان در امان باشد.

 

وی، پرداختن به حرفه‌های صنعتی مختلف را یکی از دلایل توفیق نیافتن کشورمان در برخی حرفه‌ها دانست و افزود: کشوری مانند کره‌جنوبی بیشترین تمرکز خود را در زمینه تولید بر پایه شش مزیت خود استوار کرده و در این شش صنعت موفق عمل کرده است، از این رو پایه اقتصادی هر کشور باید بر پایه مزیت‌های آن استوار باشد.

 

این مسوول با بیان اینکه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع باید در کنار تولید به حفظ محیط زیست نیز توجه ویژه داشته باشند، یادآور شد: بی‌توجهی به محیط زیست باعث افزایش بیماری‌های صعب‌العلاج می‌شود که این موضوع همواره باید مورد توجه جدی تولیدکنندگان قرار گیرد.

 

خان‌محمدی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌ها یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: با تقویت برخی از زیرساخت‌های اساسی ما در آینده شاهد حل بخشی از مشکلات حوزه اشتغال جوانان خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه با فعالیت‌های مناسب صورت گرفته خوشبختانه خرم‌دره در مسیر پیشرفت قرار دارد، یادآور شد: در حال حاضر بودجه مدیریت بحران شهرستان خرم‌دره بالاتر از بودجه استان در این بخش است که این موفقیت در سایه وفاق و هم‌دلی مردم و مسوولان میسر شده است که با ادامه این امر باید به روند توسعه شهرستان کمک کنیم.

 

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالاترین میزان حفظ اشتغال امسال در منطقه صورت گرفته است، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که از صنایع و تولیدکنندگان حمایت شود تا مشکلات بیکاری نیز در منطقه مرتفع شود.

 

این مسوول با تاکید بر اینکه نگاه‌ها به توسعه سه شهرستان نگاه عدالت‌محور است، خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور تکلیف دینی مسوولان است و در راستای برای حل مشکلات نیز در وهله اول باید نگاه ملی داشته و سپس برای حل مشکلات استانی و منطقه‌ای تلاش شود.

 

در ادامه این جلسه فرماندار خرم‌دره نیز با بیان اینکه کل اعتبار جذب شده برای شهرستان در سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال بود که این مبلغ تا آذرماه سال ۹۳ به ۱۰۰ میلیارد ریال رسید و از تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریالی برخوردار است، افزود: در دهه‌فجر امسال پروژه‌های مختلفی با اعتبار نزدیک به ۲۱۰ میلیارد ریال در شهرستان افتتاح شد.

 

جمشید شیخی با بیان اینکه مشکل برق شهرک صنعتی خرم‌دره با گذشت ۱۶ سال از فعالیت خود امسال با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال مرتفع شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع این مشکل شاهد افزایش میزان سرمایه‌گذاری در شهرستان و رفع مشکل بیکاری جوانان باشیم.

 

این مسوول با بیان اینکه امسال شاهد جهش خوبی در شهرستان در حوزه سلامت بودیم، یادآور شد: در حال حاضر شش طرح در حوزه درمان و سلامت در شهرستان شامل سه درمانگاه خیرساز، ساخت آزمایشگاه و فوریت‌های پزشکی و همچنین توسعه اورژانس بیمارستان بوعلی در دست اقدام است که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در سال آینده شاهد تحول چشم‌گیری در این حوزه باشیم.
انتهای پیام/ایسنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.