• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
7

تامین ۱۶ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد خرمدره

  • کد خبر : 26903
  • 18 بهمن 1393 - 13:43
تامین ۱۶ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد خرمدره

ابوالفضل احمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدر ه از تامین ۱۶ مورد جهیزیه برای زوج های جوان تحت پوشش در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش نبض سحر، ابوالفضل احمدی با بیان این مطلب که کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه های مختلفی در دهه فجر امسال در حال برگزاری دارد گفت: در ایام دهه […]

ابوالفضل احمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدر ه از تامین ۱۶ مورد جهیزیه برای زوج های جوان تحت پوشش در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش نبض سحر، ابوالفضل احمدی با بیان این مطلب که کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه های مختلفی در دهه فجر امسال در حال برگزاری دارد گفت: در ایام دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان از خانواده های تحت حمایت دیدار و دلجوئی به عمل آمد.

وی گفت: همین کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در راستای حمایت از خانواده های مستضعف تشکیل یافته است.

احمدی گفت: با پیروزی انقـلاب شکوهمند اسلامی لـزوم حـمایت از نیازمندان در صـدر برنامه‌های نظام قرار گرفت و دقیقاً ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بعنوان دومین نهاد انقلابی در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۳۵۷، کمیته امداد امام‌، به فرمان حضرت امام خمینی‌(ره‌)  بمنظور تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در حمایت و امداد محرومان ، مستضعفان و خودکفا کردن آنان‌، تأسیس شد.

وی گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۶ مورد جهیزه و کمک هزینه ازدواج برای ۱۰ نفرد به ارزش ۵۷ میلیون تومان توسط این اداره پرداخت شده است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ما باید با تکیه بر ولایت، حضور با شکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.