• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

هدف امام رضایت الهی و دوری از دنیا‌گرایی بود

  • کد خبر : 26856
  • 17 بهمن 1393 - 18:34
هدف امام رضایت الهی و دوری از دنیا‌گرایی بود

حجت‌الاسلام علی حسینی  با اشاره به نقش امام در پیروزی انقلاب تصریح کرد: هدف امام رضایت الهی و دوری از دنیا‌گرایی بود و با اسراف و تبعیض مخالف بود. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام علی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران با پیروی از امام […]

حجت‌الاسلام علی حسینی  با اشاره به نقش امام در پیروزی انقلاب تصریح کرد: هدف امام رضایت الهی و دوری از دنیا‌گرایی بود و با اسراف و تبعیض مخالف بود.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام علی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران با پیروی از امام راحل انقلابی را در جهان به پیروزی رساندند که امروز الگوی بسیاری از انقلاب‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه کسی که اسلام را قبول ندارد چطور می‌خواهد ملت را رهنمون کند، افزود: بعضی عقیده تکنوکرات پلورالیسم‌گرایی را ترویج می‌کنند اما دین اسلام برای همیشه به پیروان خود برنامه داده است.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در جامعه گفت: کسانی که به ولایت فقیه قائلند به ولایت خدا نیز اعتقاد دارند.

وی با اشاره به نقش امام در پیروزی انقلاب تصریح کرد: هدف امام رضایت الهی و دوری از دنیا‌گرایی بود و با اسراف و تبعیض مخالف بود.

حسینی با اشاره به سالروز شهادت سیدمصطفی خمینی پدر امام خمینی(ره) درسال ۱۲۸۰ اشاره کرد و گفت: سید‌مصطفی خمینی فقیه مبارزی بود که در راه مبارزه با استکبار به شهادت رسید.

وی با اشاره به دیدار و بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل تصریح کرد: بیعت همافران با رهبر انقلاب پیروزی انقلاب را تسریع بخشید و موجب شکست هیبت رژیم شاه شد.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز چهارمین ماهواره جمهوری اسلامی ایران به فضا تصریح کرد: پرتاب ماهواره ایرانی به فضا آن هم در شرایط تحریم نشان از موفقیت جوانان و دانشمندان کشورمان دارد.

وی در ادامه با اشاره به نارضایتی مراجع عظام تقلید از وزارت ارشاد اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.