• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

شهردار خرمدره: تجهیز آتش‌نشانی خرمدره نیازمند مساعدت‌های دولتی است

  • کد خبر : 26853
  • 17 بهمن 1393 - 14:07
شهردار خرمدره: تجهیز آتش‌نشانی خرمدره نیازمند مساعدت‌های دولتی است

شهردار خرمدره با اشاره به افتتاح ساختمان آتش‌نشانی در شهر خرمدره گفت: برای تجهیز ساختمان آتش‌نشانی خرمدره با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستیم. نبض سحر: محمد ابراهیم امیرلو، شامگاه پنج شنبه در نشست معاون وزیر کشور با شهرداران استان زنجان اظهار داشت: کمبود ماشین‌آلات در آتش‌نشانی، شهرداری خرمدره را در ارائه خدمات به شهروندان با مشکل […]

شهردار خرمدره با اشاره به افتتاح ساختمان آتش‌نشانی در شهر خرمدره گفت: برای تجهیز ساختمان آتش‌نشانی خرمدره با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستیم.

نبض سحر: محمد ابراهیم امیرلو، شامگاه پنج شنبه در نشست معاون وزیر کشور با شهرداران استان زنجان اظهار داشت: کمبود ماشین‌آلات در آتش‌نشانی، شهرداری خرمدره را در ارائه خدمات به شهروندان با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به نبود ست نجات در آتش‌نشانی خرمدره عنوان کرد: برای خرید ست آتش‌نشانی نیاز به حمایت و اعتبار دولتی هستیم.

شهردارخرمدره خاطر نشان کرد: ماشین‌آلات مورد نیاز آتش‌نشانی را نمی‌توان از محل بخش خصوصی تامین کرد پس نیازمند حمایت‌های دولتی هستیم.

وی تصریح کرد: به دلیل تجهیز نشدن ساختمان آتش‌نشانی و نبود ماشین‌آلات مورد نیاز در شهر خرمدره با مشکل خدمات‌رسانی در بخش آتش‌‌سوزی مواجه هستیم.

امیرلو با بیان اینکه در خرمدره سطح خدمات‌رسانی واحد آتش‌نشانی مختص شهر خرمدره نبوده ابراز کرد: واحد آتش‌نشانی ضمن ارائه خدمات به شهر خرمدره به روستاها نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

وی‌ بیان کرد: مشکلات بخش آتش‌نشانی و نبود تجهیزات و ماشین‌آلات لازم در استان زنجان همه گیر بوده و مختص شهر خرمدره نیست.

شهردار خرمدره به افتتاح ساختمان آتش‌نشانی به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: با تامین اعتبار و اختصاص تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز در انخستین فرصت آغاز به ارائه خدمات به شهروندان می‌کنیم.

وی به اهمیت توجه به بخش آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: این واحد با جان و مال مردم سر و کار دارد بنابراین توجه به این بخش اهمیت خاصی باید داشته باشد.

انتهای پیام/ خبرگزاری تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.