• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

انقلابیون سال ۵۷ شهرستان خرمدره تجلیل شدند+تصاویر

  • کد خبر : 26720
  • 16 بهمن 1393 - 9:28
انقلابیون سال ۵۷ شهرستان خرمدره تجلیل شدند+تصاویر

مراسم تجلیل از شاهدان وراویان انقلاب اسلامی شهرستان خرم دره عصر دیروز در دانشگاه کار واحد خرم دره با حضورجمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.     به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار خرمدره  با بیان اینکه انقلاب در کشور ما به راحتی به پیروزی نرسیده است، اظهار کرد: دهه چهل و دهه پنجاه […]

مراسم تجلیل از شاهدان وراویان انقلاب اسلامی شهرستان خرم دره عصر دیروز در دانشگاه کار واحد خرم دره با حضورجمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

 

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار خرمدره  با بیان اینکه انقلاب در کشور ما به راحتی به پیروزی نرسیده است، اظهار کرد: دهه چهل و دهه پنجاه جزو سخت‌ترین سال‌های تاریخ کشورمان بود.

452435_rEXbVMd9

وی در ادامه، آگاهی به زمان و شرایط جامعه را از مهم‌ترین ویژگی انقلابیون برشمرد و تاکید کرد: انقلابیون با احساس ضرورت ایجاد تغییرات در جامعه نسبت به پیوستن به صفوف عظیم مردم و شرکت در راهپیمایی‌ها اقدام کردند و با فضل خدا انقلاب در کشورمان به پیروزی رسید.

 

شیخی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را یکی از مهم‌ترین کانون‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: در برهه کنونی که انقلاب به پیروزی رسیده است همکاری و تعامل همه اقشار جامعه به ویژه یادگاران انقلاب در توسعه و عمران شهرستان ضروری است.

 

این مسوول با بیان اینکه کشورمان پیشتاز بسیاری از حرکات در عرصه‌های مختلف در خاورمیانه است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران باعث ایجاد حرکت‌های انقلابی در بسیاری از کشورهای منطقه شد.

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در ایام‌الله دهه‌فجر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: امسال پروژه‌های مختلفی در شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها شاهد روند رو به رشد در شهرستان باشیم.

image-5ffc16c248a21deb79c1a20db0018bd0456e2f406067a268018e7f2856080eb7-V

حجت الاسلام حسینی امام جمعه خرم دره در بخش دیگری از این مراسم ضمن تاکید بر این امر که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتقاد از دولت ونظام باید سازنده باشد افزود: قرآن کریم اختصاص به یک دوران وشخص خاصی ندارد بلکه در همه ادوار به عنوان یک منبع عظیم هدایت در اختیار بشر می باشد .

امام جمعه خرم دره با اشاره به رهبری حضرت امام (ره) در دوران انقلاب گفت: در دورانهای مختلف تاریخی انقلابهای گوناگونی در ایران صورت گرفته است ولی به دلیل وجود خفقانهای شدید ونبود رهبری مقتدرانه توفیقاتی به دست نیامده است.

 

در ادامه این جلسه نیز رییس دانشگاه کار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه یادگاران انقلاب به معنی واقعی کلمه در به ثمر نشست انقلاب نقش داشته‌اند، اظهار کرد: یادگاران انقلاب افرادی هستند که با چشم سر شاهد شکوفه دادن نهال انقلاب بوده و با چشم دل از آن حفاظت کردند.

 

منصور عباسی‌نیکو، انقلاب اسلامی ایران را هدیه الهی به ملت ایران برشمرد و گفت: امروز عظمت و بزرگی ایران در جهان مدیون قطره‌قطره خون شهدا است.

 

وی یادآور شد: پبشنهاد می‌شود کلیپ یا مستندی از فعالیت‌های انقلابیون شهرستان تهیه شود تا یادگاری برای نسل بعد بماند.

 

در ادامه این مراسم نیز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر، اظهار کرد: بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب، پیروزی انقلاب در کشور ما مدیون تلاش تک‌تک اقشار جامعه است.

 

حجت‌الاسلام قسمت‌علی صمدی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات انقلابیون شهرستان، یادآور شد: اطلاعات مربوط به ۱۵۰ نفر از انقلابیون شهرستان از منابع معتبر جمع‌آوری شده است و در تلاش برای تکمیل بانک اطلاعاتی انقلابیون شهرستان هستیم.

 

در ادامه این مراسم چند تن از حضار به بیان خاطرات خود از دوران انقلاب پر داختند ودر پایان نیز از این عزیزان با اهداءلوح یاد بود قدر دانی به عمل آمد.

image-0cbabe87710ff9304782c8ee476fe516a48ac40b0a16754ad8f2646005d6244a-V 452435_nvyflkPf

600600p15597EDNmainIMG_0281
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. کیفت عکس ها و زاویه دوربین فاجعه بود. هیچ کدام از پیشگامان قابل شناسایی نیستند. یاد همایشات سربازان گمنام افتادم که از پشت سر گزارش تهیه میشه.
    خواهشا کمی بیشتر زحمت به خودتون جهت تهیه خبر بدبد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.