• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

اجرای طرح اقتصاد مقاومتی هم در دوران تحریم و هم در دوران غیر تحریم لازم وضروری است

  • کد خبر : 26620
  • 15 بهمن 1393 - 8:32
اجرای طرح اقتصاد مقاومتی هم در دوران تحریم و هم در دوران غیر تحریم لازم وضروری است

حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی هم در دوران تحریم وهم در دوران غیر تحریم لازم وضروری می باشد . به گزارش نبض سحر، همایش اقتصاد مقاومتی وطرح ملی همگام با کشاورزی همزمان با سومین روز ازدهه فجر با حضور حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در […]

حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی هم در دوران تحریم وهم در دوران غیر تحریم لازم وضروری می باشد .

به گزارش نبض سحر، همایش اقتصاد مقاومتی وطرح ملی همگام با کشاورزی همزمان با سومین روز ازدهه فجر با حضور حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان ،حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ،فرماندار وجمعی از مدیران ادارات شهرستان خرم دره در سالن اجتماعات فرمانداری خرمدره برگزار شد.

IMG_4635_(1)

در ابتدای این همایش سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه خرم دره در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وقدر دانی ازحضور اقشار مختلف مردم ومسئولین در این همایش به اهمیت  نقش اقتصاد مقاومتی در پیشرفت اقتصادی کشور و بالابردن جایگاه ایران در دنیا اشاره نمود.

IMG_4647_(1)

در ادامه این همایش حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی استان در سخنانی گفت: وقوع بعضی از اتفاقات در دنیا یک تغییرات ماهیتی برای برخی از ابرقدرتها وکشورها بوجود می آورد،یکی از این اتفاقات انقلاب ایران بودکه توانست ابهت ایادی شرق وغرب را شکسته وآنها را دچار هیجان نماید.

وی در ادامه افزود :کشورهای غربی برای مبارزه با روند پیشرفت انقلاب برنامه ریزیهایی را انجام دادند وکم کم شروع به اجرای آنها نمودند که تحریم ملت ایران یکی از این برنامه ها است .

حجت الاسلام متین در ادامه اظهار داشت: مفسران غربی علت پیروزی انقلاب ایران را دردو نکته می دانند که اول وجود مرجعیت قوی در ایران  ودومی وجود ماه محرم وعزاداری امام حسین (ع) می باشد.

وی در ادامه گفت: کشور ایران علارغم وجود مشکلات بسیار وتحریمهای گوناگون در دنیا جزء ۱۰ کشور برتر از لحاظ علمی می باشد واین مسئله کشورهای غربی را نگران کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان در ادامه مهمترین کار درراستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را داشتن ایمان وباور به آن برشمرد وافزود: اجرای طرح قتصاد مقاومتی هم در دوران تحریم وهم در دوران غیر تحریم لازم وضروری می باشد .

IMG_4648_(1)

در پایان این همایش فرماندار خرم دره با بیان این نکته که کشور ایران دارای امکانات خوب وموقعیت عالی در جهان است افزود : تاکید مقام معظم رهبری براین نکته استوار است که از این امکانات ونعمتهای خدادادی به نحو احسن وبا رعایت صرفه جویی در مصرف استفاده نمائیم.

وی  گفت: اقتصاد مقاومتی مدیریت خاص خودرا می طلبد ودر امر اجرای این طرح مسئولین باید الگوی مردم باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خوبه دیگه کدوم یک از افرادی که دراین مراسم صحبت کردن علم اقتصاد دارن که در مورد اقتصاد مقاومتی نظر میدن اصلا میدونن اقتصاد مقاومتی یعنی چی؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.