• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

انقلاب ما با قداست عجین شده است

  • کد خبر : 26597
  • 14 بهمن 1393 - 12:17
انقلاب ما با قداست عجین شده است

حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان در مجمع عمومی بسیج خرمدره گفت: انقلاب ما با قداست عجین شده است.       به گزارش نبض سحر، در این جلسه که اعضای مجمع بسیج ، مدیر کارگروه های مربوطه و مسئولین شهرستان حضور داشتند. هر کارگروه به بیان عملکرد خویش پرداختند. حجت […]

حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان در مجمع عمومی بسیج خرمدره گفت: انقلاب ما با قداست عجین شده است.

 

 

 

به گزارش نبض سحر، در این جلسه که اعضای مجمع بسیج ، مدیر کارگروه های مربوطه و مسئولین شهرستان حضور داشتند. هر کارگروه به بیان عملکرد خویش پرداختند.

حجت الاسلام متین  سخنران مراسم با بیان این مطلب که  دشمنان درصدد ضربه زدن از طریق مقدسات ما هستند گفت: هر جا که قرآن بر یک موضوعی تاکید دارد و آن را با اهمیت نشان می دهد دشمنان نیز درست در همان نقطه درصدد آسیب زدن هستند.

وی گفت: همچنان که قران کریم به اخلاق والای پیامبر اشاره می کند و دیدیم که دشمنان آمدند و دست بر روی پیامبر اکرم(ص) گذاشتند و اهانت کردند تا مقدس زدائی کنند از مقدسات ما.

متین افزود: این انقلاب اسلامی نیز از قداست برخوردار است و در تائید این مطلب می توان به حادثه طبس اشاره کرد که با یاری خداوند  دشمنان در آن صحرا نابود شدند.

وی گفت: امروز نیز هدف اصلی دشمنان متلاشی کردن کانون خانواده است و با تمام امکانات درصدد از بین بردن نهاد خانواده است.

متین گفت: بیش از  ۱۳۰ کانال ماهواره ای فارسی زبان شبانه روز برنامه تولید می کنند که بتوانند روابط پدر و مادر و فرزندان را از بین ببرند.

این مقام مسئول گفت: ما باید در راستای تحکیم روابط خانواده ها برنامه های خوبی داشته باشیم و این مثلت خانواده که متشکل از پدر، مادر، فرزندان هست را حفظ و محکمتر بکنیم.

IMG_0399 IMG_0380 IMG_0370

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.