• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

۳۰میلیارد ریال برای احداث استخرها ی آبی در سطح شهرستان لازم است

  • کد خبر : 25133
  • 20 دی 1393 - 8:37
۳۰میلیارد ریال برای احداث استخرها ی آبی در سطح شهرستان لازم است

جلسه نحوه اجرای استخرهای ذخیره آب روستاهای شهرستان خرم دره با حضور بخشدار مرکزی ،سرپرست جهاد کشاورزی و نماینده منابع طبیعی شهرستان ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای سوکهریز ،اردجین و فلج ،در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. به گزارش نبض سحر، علیرضا اسدالهی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره نیز در این […]

جلسه نحوه اجرای استخرهای ذخیره آب روستاهای شهرستان خرم دره با حضور بخشدار مرکزی ،سرپرست جهاد کشاورزی و نماینده منابع طبیعی شهرستان ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای سوکهریز ،اردجین و فلج ،در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش نبض سحر، علیرضا اسدالهی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته و وضعیت موجود روستاهای مذکور در خصوص موضوع دستور کار جلسه تعداد استخرهای موجود در شهرستان را ۴۰ باب و درخواست های جدید برای احداث استخرها ی آبی در سطح شهرستان را ۶۰  مورد  اعلام کرد که برای احداث نیاز به ۳۰میلیارد ریال هزینه می باشد.

وی افزود: استخرها بر اساس گود برداری و استفاده از ورق های مخصوص می باشد. استخر با ۵۰۰۰ متر معکب هزینه ای بالغ بر۳۵۰میلیون ریال نیاز دارد.

جمشید شیخی فرماندار شهرستان خرم دره در این جلسه از مطالعات و بررسی های انجام شده در خصوص مشکلات موجود در سطح روستاهای شهرستان در اردیبهشت سال ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: دراین بررسی مهمترین و اساسی ترین مشکل ،کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در روستاها بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره در ادامه از سیاست جدید فرمانداری بر هزینه شدن اعتبارات در خود روستا برای ارتقاء سطح معشیتی و توانمند کردن روستاهای شهرستان بر اساس طرح اقتصادی جدیدی که توسط فرمانداری در حال برنامه ریزی و پیگیری است خبرداد ودر این زمینه مطالبی بیان نمود.

شیخی همدلی،مشارکت و تلاش روستائیان را در رفع مشکلات و پیگیری پروژه ها ی روستایی موثر دانست و از روستائیان خواست درمورد طرح های اجرایی  موجود جدیت به خرج بدهند تا با انجام به موقع پروژه ها شاهد توسعه ،عمران و آبادانی بیشتر روستاهای شهرستان باشیم.

قاسمی بخشدار خرمدره با اشاره به  نیاز مبرم روستاهای اردجین ، سوکهریز و فلج به احداث بندهای بزرگ جهت ذخیره آب کشاورزی برای فصول گرم سال مطالبی بیان نمود.

وی در ادامه به مشارکت وکمک های مردمی روستاهای مذکور درجهت انجام این طرح ها اشاره کرد ودر این خصوص از اهالی روستای فلج که درجمع آوری و کمک های خود یاری تلاش های خوبی داشته اند قدردانی کرد.

 

در ادامه این جلسه آقاجانی ، فیروزی و برجی روسای شورای روستاهای فلج و اردجین و سوکهریز با بیان برخی مشکلات و نیز درخصوص کم بود آب کشاورزی دراین روستاها اظهار نگرانی کردند و خواستار پیگیری و تسریع دراحداث استخر های آبی در مکان مناسب برای ذخیره آب شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=25133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.