• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
7

سومین دوره از انتخابات کانون مداحان خرمدره برگزار شد+ نتایج

  • کد خبر : 24574
  • 13 دی 1393 - 9:19
سومین دوره از انتخابات کانون مداحان خرمدره برگزار شد+ نتایج

سومین دوره انتخابات کانون مداحان وشاعران آئینی در شهرستان خرم دره با حضور اعضاء وجمعی از مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.       به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام نجفی کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره ضمن خیرمقدم گویی و تبریک به مناسبت آغاز دوران امامت وولایت حضرت ولیعصر(عج)به […]

سومین دوره انتخابات کانون مداحان وشاعران آئینی در شهرستان خرم دره با حضور اعضاء وجمعی از مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

 

 

 

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام نجفی کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره ضمن خیرمقدم گویی و تبریک به مناسبت آغاز دوران امامت وولایت حضرت ولیعصر(عج)به فعالیت ها واقدامات کانون مداحان در دو دوره قبل اشاره  کرد و گفت: کانون مادحین وشعرای آئینی شهرستان نقش ساماندهی و نظارت بر امور و ارتقاء مداحان را پیگیری می کند که برگزاری انتخابات با حضور کلیه مداحان و شاعران آئینی یکی از راهکار های عملی در این زمینه است.

حجت‌الاسلام نجفی در ادامه بابیان این که مداحی اهل بیت عصمت و طهارت بالاترین ارزش ها و افتخاری برای شیعیان اباعبدالله الحسین (ع) است خاطر نشان کرد: به برکت وجود نازنین حضرت ولیعصر(عج) ،خداون سبحان ،باران رحمت خود را بر روی زمین نازل می کند.

این کارشناس تشکل های دینی مهمترین وظایف منتخبین در کانون مداحان و شعرای آئینی را بالا بردن فرهنگ دینی واخلاقی آنان دانست و تاکیدکرد: مداحان باید بتوانند با جذب نوجوانان و جوانان درکانون ها دراشاعه و ارتقای رشد معنویت و مسائل دینی بیش از پیش بکوشند.

حجت‌الاسلام نجفی سپس بیان داشت: از تعداد کل داوطلبین در انتخابات ،۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل با رای مستقیم کلیه اعضاء  انتخاب می شوند و کلیه فعالیتها و امورات مرتبط با قشر مداحان و شعرای آئینی شهرستان  از طریق این کانون پیگیری و اجرایی می‌شود.

در این جلسه هر یک از نامزدین این کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان خرم دره ضمن معرفی خود به ارائه برنامه ها و فعالیت های کاری پرداختند.

درپایان این جلسه و پس از رای گیری  نتایج زیر بدست آمد:

سید مشهود حسینی با ۵۵ رای ، محمد یادگاری با ۳۶ رای ، شبنم محمدیها با ۲۸ رای،علیرضا خوئینی با ۲۵ رای و رجبعلی ایمانی با ۲۴ رای به ترتیب به عنوان اعضای اصلی و ایرج شیروانی و حکمت میرزایی به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم انتخاب شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=24574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.