• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
6

مسئولان برای مبارزه با فساد به فرمایشات رهبری عمل کنند

  • کد خبر : 23629
  • 21 آذر 1393 - 19:08
مسئولان برای مبارزه با فساد به فرمایشات رهبری عمل کنند

امام جمعه خرم‌دره گفت: مسئولان برای مبارزه با فساد به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن اربعین اباعبدالله الحسین و ۷۲ تن از یاران با وفای آن امام، این روز را به همه رهروان امام حسین(ع) […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: مسئولان برای مبارزه با فساد به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن اربعین اباعبدالله الحسین و ۷۲ تن از یاران با وفای آن امام، این روز را به همه رهروان امام حسین(ع) تسلیت گفت.

وی با اشاره به اجتماع با شکوه عزاداران حسینی در کربلای معلی به مناسبت اربعین حسینی اظهار داشت: این اجتماع میلیونی نشان دهنده عشق و ارادت مردم به اباعبدالله الحسین(ع) است.

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه رسانه‌های استکبار جهانی تلاش دارند تا این حضور با شکوه را کمرنگ جلوه و آن را منعکس نکنند، افزود: باید رسانه‌های جهان اسلام این حضور با شکوه را به خوبی منعکس کنند.

این مسئول در ادامه بر برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: ارادتمندان امام حسین(ع) باید در اربعین آن امام عشق و ارادت خود را به شهدای کربلا نشان دهند.

وی با اشاره به اهمیت اربعین گفت: اربعین از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، همانطور که پیامبر گرامی اسلام در ۴۰ سالگی به پیامبری برگزیده شد.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اهیمت زیارت بارگاه امام حسین(ع) در اربعین افزود: زیارت شهدای کربلا در اربعین از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و در احادیث مختلف از ائمه بر آن تاکید شده است.

مسئولان به پیام رهبری در مقابله با فساد عمل کنند

حسینی با اشاره به برگزاری همایش فساد در تهران با حضور سران قوا تصریح کرد: باید مسئولان عملا در برابر فساد به پا خیزند.

امام جمعه خرم دره با تاکید بر لزوم مبارزه و مقابله با فساد در جامعه گفت: مسئولان باید برای مبارزه با فساد عملا دست به کار شوند.

این مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مبارزه عملی با فساد تصریح کرد: مسئولان به پیام رهبری در زمینه مقابله با فساد عمل کنند.

پژوهش زیربنای توسعه عملی کشور است

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش در جامعه گفت: باید با اهمیت دادن به پژوهش در راستای توسعه کشور گام بر داریم.

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه باید مسئولان به پژوهش در راستای توسعه علمی کشور اهمیت دهند، ادامه داد: پژوهش زیربنای توسعه کشور است.

لزوم وحدت حوزه و دانشگاه

حسینی با اشاره به اهمیت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز توسعه کشور در زمینه علوم مختلف است.

امام جمعه خرم دره با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید دارای وحدت باشند، گفت: وحدت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها می‌تواند پیش‌برنده مسائل مختلف کشور در عرصه‌های مختلف باشد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=23629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.