• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد با علایم فساد در خرمدره کشف شد

  • کد خبر : 22669
  • 26 آبان 1393 - 12:53
یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد با علایم فساد در خرمدره کشف شد

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: یکهزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد با علایم فساد در شهرستان خرمدره کشف شد. جمال ناصحی روز دوشنبه ، افزود: در پی دریافت شکایت های مردمی در شهرستان خرمدره مبنی بر بروز مشکلات در خرید نان های پخته شده از سوی برخی واحدهای نانوایی این موضوع مهم در دستور […]

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: یکهزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد با علایم فساد در شهرستان خرمدره کشف شد.

جمال ناصحی روز دوشنبه ، افزود: در پی دریافت شکایت های مردمی در شهرستان خرمدره مبنی بر بروز مشکلات در خرید نان های پخته شده از سوی برخی واحدهای نانوایی این موضوع مهم در دستور کار کارشناسان محیط بهداشت محیط قرار گرفت.

وی یادآوری کرد: بر این اساس ۴۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی و ۲۸۰ عد قرص نان پخت شده بواسطه استفاده از آردهای غیر بهداشتی جمع آوری شد.

ناصحی، وجود ذرات ناخالص غیر قابل قبول را از دیگر علائم آلودگی این آردهای غیر بهداشتی اعلام کرد که کارشناسان امر را نسبت به جمع آوری آنها ملزم کرد.

وی تصریح کرد: آردهای آلوده متعلق به یکی از کارخانه های آرد سازی شهرستان زنجان است که بلافاصله کارشناسان بهداشت محیط خرمده وارد عمل شدند و نسبت به جمع آوری فوری آنها اقدام شد.

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاههای مربوطه برای استفاده آردهای غیر بهداشتی در بخش های صنعت غیر انسانی در دست پیگیری است.

به گفته این مسوول جمع آوری آردهای آلوده باهمکاری کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله و خدمات بازرگانی، بهداشت محیط و تعزیرات حکومتی این استان انجام شد.

ناصحی به عموم شهروندان توصیه کرد هنگام خرید ضمن دقت در تهیه و خرید هر گونه ماده غذایی به ویژه نان در صورت وجود هر گونه مشکلات مراتب را به سامانه ۱۴۹۰ و شماره تلفن ۳۳۴۲۱۰۱۷ اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با جمعیت ۶۵ هزارو ۱۶۶ نفر معادل ۴/۶ درصد از جمعیت کل این استان در فاصله ۷۵ کیلومتری و در جنوب مرکز استان زنجان واقع شده است.

انتهای پیام /ایرنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.